  • 1. Data: 2003-04-12 20:46:00
    Temat: PROŚBA O POMOC
    Od: "Robert Kubanek" <r...@p...onet.pl>

    Serdecznie Witam !!

    Mam problem !!.Czy mieli Państwo do czynienia z developerem ,który
    jeszcze przed podpisaniem umowy na prace
    budowlane zakłada iz zerwie umowę robiąc wszystko aby do tego doszło.
    Liczył na to iż oszuka wykonawcę, obciązy go
    karami umownymi i nie zapłaci za dotychczas wykonane prace i wbudowane
    materiały. PROSZĘ O POMOC i skierowanie
    mnie do właściwych organów i osób.
    Taka sytuacja spowoduje ruinę mojej całej rodziny i pozostanie mi
    tylko zacisnąć sznurek na szyi.
    PROSZĘ O POMOC

    Z poważaniem:
    r...@p...onet.pl
    tel. 0609 190 251
    Szczecin
    ROBERT KUBANEK

  • 2. Data: 2003-04-13 18:32:07
    Temat: Re: PROŚBA O POMOC
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Kubanek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > materiały. PROSZĘ O POMOC i skierowanie
    > mnie do właściwych organów i osób.
    > Taka sytuacja spowoduje ruinę mojej całej rodziny i pozostanie mi
    Myślę, że pomogłoby napisanie dokł., co się stało.
    A tak na marginesie- czy ten developer to francuska firma?
    Pozdrawiam,
    MArta
    Ps. A sznurek na szyi to najgorsze, co można zrobić swojej rodzinie.