  • 1. Data: 2003-04-12 12:29:02
    Temat: Odwołanie od decyzji rzeczoznawcy PZU
    Od: p...@e...pl

    Witam Grupowiczow

    Mam prośbę o pomoc w napisaniu takiego pisemka ponieważ wycena
    mnie rozśmieszyła, oraz dziwne stwierdzenie rzeczoznawcy że część
    która mi się uszkodziła (akurat ta najdroższa) jest jakoby specjalnie
    wsadzona z innego samochodu dla wyłudzenia pieniędzy i nie zwrócą za
    nią kasy. Czy ktoś miał podobny problem i może się podzielić uwagami i
    ewentualnie przesłać jakiś wzór takiego pisma. Dodam, że chodzi o zwrot
    kosztów naprawy z polisy AC.

    Pozdrawiam
    Paweł
    p...@e...pl

  • 2. Data: 2003-04-12 15:31:21
    Temat: Re: Odwołanie od decyzji rzeczoznawcy PZU
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik <p...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nią kasy. Czy ktoś miał podobny problem i może się podzielić uwagami i
    > ewentualnie przesłać jakiś wzór takiego pisma. Dodam, że chodzi o zwrot
    ja mam taki problem ze bandyci włamali mi się do chaty. PZU uznało mi
    kradzież pary butów i wiertarki a nie uznało uszkodzenia i wyłąmania kraty i
    okna (na to jest dowód) bo nie moge przedastawić faktury VAT że to okno
    kupiłem. Może jakies porady?

    Icek