  • 61. Data: 2009-11-10 13:31:17
    Temat: Re: PORD uwaga na ronda
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 10 Lis, 14:17, "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>
    wrote:

> [...]

    a co w zimie jak snieg zasypie namalowane pasy? sa jakies znaki
    pionowe informujace o "nietypowym" rondzie?
    bo jak nie, to sady beda mialy sporo pracy ;)

    WS

  • 62. Data: 2009-11-10 13:31:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    GK wrote:

    > Pierwszeństwo miał wjeżdzający z prawego pasa.

    po dołożeniu przepisów tak. Przed: niewiadomo.

  • 63. Data: 2009-11-10 13:33:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    GK wrote:

    > Ciała kolego ty dajesz. To, że nie ma wymalowanych pasów nie oznacza, że
    > tam nie ma DWÓCH PASÓW.

    A skąd wiesz? Może są cztery?

  • 64. Data: 2009-11-10 13:35:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał "SP" Gil wrote:

    > Do jeżdżenia nim, ale nie do ku*wy nędzy dookoła.

    A dlaczego?

    > Człek spokojnie dobija
    > do lewego by ułatwić innym pokonywanie ronda, a tu piz*uś glancuś se
    > rundę dookoła ronda zewnętrznym robi nomen omen uniemożliwiając na całym
    > obwodzie zjechanie z ronda.

    straszne. Ten jego samochod jest taki długi, ze zawinął sie dookoła
    ronda i ci ze srodka nie mogą zjechać.

  • 65. Data: 2009-11-10 13:37:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Kaczanowski wrote:

> [...]
    > od wielu lat stwierdził jasno - tam nie ma takich problemów, bo jest
    > jasno napisane kiedy należy, a kiedy nie używać kierunkowskazów. Nie ma
    > iluś tam interpretacji. Sam pamiętam, jak się kiedyś przygotowywałem do
    > egzaminu, na 2 testach były 2 podobne skrzyżowania i w zależności od
    > testu były 2 sprzeczne odpowiedzi. Po dopytaniu prowadzącego co z tym
    > zrobić, odpowiedział, zapamiętać, bo to są 2 interpretacje, sprzeczne ze
    > sobą, ale obowiązujące. No ale w życiu jak postąpić. Odpowiedź była
    > taka, nie przejmować się - w naszej okolicy nie ma takich skrzyżowań.

    Ba. Jak zdawałem prawko, to instruktor wyraźnie powiedział, ze na
    pytanie xxx należy odpowiedzieć błednie, bo od iluś tam lat w szablonach
    odpowiedzi jest błąd i jak się zaznaczy prawidłową odpowiedź to będzie źle.

  • 66. Data: 2009-11-10 13:48:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > to ile wedlug ciebie tam jest pasow ruchu?
    > Bo ja twierdze, ze jeden.

    na szczescie ty nie jestes zadna wyrocznia, "slowo" klucz ktorym powinienes
    sie zainteresowac, to jezdnia o niewyznaczonych pasach ruchu, zreszta w
    (chyba) pierwszym artykule jest o tym mowa

  • 67. Data: 2009-11-10 13:51:09
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    GK pisze:

    > Wolno mu tak jeździć. Nigdzie w przepisach nie ma o obowiązku jazdy
    > inaczej.

    Dlatego "orzekając" o winie napisałem:

    wg PORD winny: Wina zjeżdżającego z ronda

    ZDROWY ROZSĄDEK I MENTALNOŚĆ: Winna skończona pizda objeżdżająca
    rondo zewnętrznym pasem

    Za mało jasno ?

    6008

  • 68. Data: 2009-11-10 13:51:19
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

  • 69. Data: 2009-11-10 13:52:26
    Od: GK <g...@g...pl>

    witek pisze:

    > A skąd wiesz? Może są cztery?

    Jeśli się zmieszczą 4 auta obok siebie to i cztery :-)

  • 70. Data: 2009-11-10 13:54:16
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    witek pisze:

    > A dlaczego?

    Bo to piz*owate jest i *zmniejsze przepustowość ronda*

    > straszne. Ten jego samochod jest taki długi, ze zawinął sie dookoła
    > ronda i ci ze srodka nie mogą zjechać.

    Nie wiem jaki jest jego samochód, ba - nie wiem jak wielkie jest
    rondo - może jechał tirem ?

    Napisałem wyraźnie: Wg przepisów winny człek zjeżdżający z
    ronda, wg zdrowego rozsądku - pi*dę robiącą se turne dookoła
    wysepki skrajnym prawym pasem należałoby uje*ać przy samej dupie
    - nie dość że zmniejsza przepustowość ronda, to śmierdzi mi
    jeszcze szukaniem "sponsora" tj umyślnym doprowadzeniem do tej
    kolizji celem wyjęcia jakiejś kasy z ubezpieczalni.

    6008