  • 1. Data: 2009-11-09 14:48:43
    Temat: ustaw o dostepie do informacji publicznej
    Od: leon <l...@g...pl>

    Witam.

    Dreczy mnie mysl czy dokumentacja techniczna [instrukcje, parametry
    techniczne]urzadzen
    zakupionych przez samorzady jet dokumentem urzedowym w swietle ustawy o
    dostepie do informacji publicznej ?

    pozdrawiam
    leon

  • 2. Data: 2009-11-09 21:07:38
    Temat: Re: ustaw o dostepie do informacji publicznej
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 09-11-2009 o 15:48:43 leon <l...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > techniczne]urzadzen
    > zakupionych przez samorzady jet dokumentem urzedowym w swietle ustawy o

    Doszedlem do wniosku iz zgodnie z ustawa art 6 ust 2 w chwili podpisania
    dokumentu iz przeszkolenie w uzywaniu urzadzen sie przeszlo staje sie
    automatycznie
    dokumentem urzedowym jako zalącznik do oswiadczenia woli

    Choc tez jest pomocny art.6 ust.1 par2 f)

    pozdrawiam
    leon