  • 1. Data: 2009-11-09 20:19:03
    Temat: areszt, co robić-pilne
    Od: " kaśka" <k...@g...pl>

    Sprawa wygląda tak, narzeczony z 2 lata temu popełnił przestępstwo za
    nieumyślne uszkodzenie mienia (usiadł na maskę samochodu). Dostał karę 600 zł.
    za naprawę i 160 godzin do odrobienia. Nie zapłacił, odrobił połowę czasu,
    później dostał pracę i na tym się skończyło.W tym roku policja go zatrzymała i
    znalazł się w areszcie śledczym. Rozprawa ma się odbyć za 2 miesiące, a do tej
    j pory musi siedzieć, mamy dziecko 3 letnie.Czy może ktoś poradzić co robić w
    takim przypadku żeby złagodzić konsekwencje? Jakie pisma wysłać? Jakiej kary
    się spodziewać (wyrok/grzywna)? Będę wdzięczna za każdą poradę.

  • 2. Data: 2009-11-09 20:32:16
    Temat: Re: areszt, co robić-pilne
    Od: "kołdunka" <k...@n...pl>

    > się spodziewać (wyrok/grzywna)? Będę wdzięczna za każdą poradę.

    wyznaczyć datem ślubu.
    Zwolnią go na te okazje z aresztu poczeka na sprawę na wolości

  • 3. Data: 2009-11-09 20:51:25
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-11-09 21:19, kaśka pisze:
    > Sprawa wygląda tak, narzeczony z 2 lata temu popełnił przestępstwo za
    > nieumyślne uszkodzenie mienia (usiadł na maskę samochodu)

    Ile on waży?

  • 4. Data: 2009-11-09 20:53:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " kaśka" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konsekwencje? Jakie pisma wysłać? Jakiej kary się spodziewać
    > (wyrok/grzywna)? Będę wdzięczna za każdą poradę.

    Na ile te przekazane przez Ciebie informacje są wiarygodne? Bo to nie za
    bardzo mi się klei. Albo narozrabiał coś nowego, albo mu odwiesili starą
    karę, którą pewnie obok grzywny i prac społecznych miał orzeczoną.

  • 5. Data: 2009-11-09 21:06:18
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > nieumyślne uszkodzenie mienia (usiadł na maskę samochodu)

    -jak można nieumyślnie usiąść na masce samochodu?
    -jak można uszkodzić maskę samochodu siadając na niej (600 zł to jednak
    nie jest pobrudzenie tylko coś konkretnego)?

  • 6. Data: 2009-11-09 21:16:11
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > -jak można nieumyślnie usiąść na masce samochodu?
    > -jak można uszkodzić maskę samochodu siadając na niej (600 zł to jednak
    > nie jest pobrudzenie tylko coś konkretnego)?

    usiadl na niej kamieniem;)

  • 7. Data: 2009-11-09 21:30:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > bardzo mi się klei. Albo narozrabiał coś nowego, albo mu odwiesili starą
    > karę, którą pewnie obok grzywny i prac społecznych miał orzeczoną.

    Nie klei sie w sensie, ze olał odrobienie reszty wiec mu zamienili na
    odsiadkę zapewne.

  • 8. Data: 2009-11-09 21:41:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kaśka pisze:

    > Będę wdzięczna za każdą poradę.

    Rzuć go. Z takim typem nie warto się zadawać. Potem może cię nieumyślnie
    np. uszkodzić.

    --
    @2009 Johnson

  • 9. Data: 2009-11-09 21:42:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Michał pisze:

    > -jak można nieumyślnie usiąść na masce samochodu?

    W dodatku nieumyślnie zniszczenie mienia nie jest przestępstwem.

    --
    @2009 Johnson

  • 10. Data: 2009-11-09 22:01:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie klei sie w sensie, ze olał odrobienie reszty wiec mu zamienili na
    > odsiadkę zapewne.

    Ale skoro zamienili, to nie bardzo widzę ten areszt do rozprawy po prostu.