  • 11. Data: 2004-10-17 18:23:49
    Temat: Re: PODSŁUCH...
    Od: Andrzej <v...@b...cy>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > No to mąż popełnił przestępstwo. rzecz w tym, czy powtórzy swoje przyznanie
    > się do winy przed sądem, bowiem podejrzewam, że inne dowody będzie ciężko
    > znaleźć.

    Mam tą pluskwę, wprawdzie pewnie trudno by było na niej znaleźć np.
    odciski palców, ale wieeeelu osobom już zdążył opowiedzieć o tym co
    podsłuchał... Zgłaszać to na policję?

    --

    Andrzej
    # adres w nagłówku - ROT13 #

  • 12. Data: 2004-10-17 19:36:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <v...@b...cy> napisał w wiadomości

    Twoja decyzja. W każdym razie podsłuchiwanie cudzych rozmów czyn zabroniony
    stanowi. To, że to bzdeta moim zdaniem, to inna sprawa.

  • 13. Data: 2004-10-17 22:42:44
    Od: Andrzej <v...@b...cy>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Twoja decyzja. W każdym razie podsłuchiwanie cudzych rozmów czyn zabroniony
    > stanowi. To, że to bzdeta moim zdaniem, to inna sprawa.

    Co by nie było - dzięki za pomoc!

    --

    Andrzej
    # adres w nagłówku - ROT13 #

  • 14. Data: 2004-10-18 09:16:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czy w takim wypadku można złożyć jakieś zażalenie na
    >
    > A w czym policja zawiniła???

    moze choc raz sie zachowali jak ludzie i pogonili typa ? :)

    P.

    --
    Ja jestem nikim...wyrywam tylko chwasty. Chwasty co przeszkadzją życ
    drugim.

    cpp.g5.pl, forum poswięcone językowi c++ i Lazarusowi.
    Żadne pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi!

  • 15. Data: 2004-10-18 13:41:39
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <v...@b...cy> napisał w wiadomości
    Witajcie!
    Jeżeli zdarzyła się tak sytuacja, że mąż podejrzewa żonę o zdradę,
    wszywa jej do torebki pluskwę amatorską z Allegro - taka pluskwa jest
    zwykłym nadajnikiem FM 88 - 108 MHz, czyli słucha się tego za pomocą
    zwykłego odbiornika radiowego - w efekcie każdy w promieniu ok. 50 m
    może tego słuchać. Pluskwa została wykryta, ten gościu w oczy przyznał
    się że ją założył. Czy w takim wypadku można złożyć jakieś zażalenie na
    policję?
    --
    To gdzie był kochanek z żoną, 50 m od męza? Czyli jesteś sąsiadem?
    Andrzej