  • 1. Data: 2004-10-17 11:58:48
    Temat: PODSŁUCH...
    Od: Andrzej <v...@b...cy>

    Witajcie!
    Jeżeli zdarzyła się tak sytuacja, że mąż podejrzewa żonę o zdradę,
    wszywa jej do torebki pluskwę amatorską z Allegro - taka pluskwa jest
    zwykłym nadajnikiem FM 88 - 108 MHz, czyli słucha się tego za pomocą
    zwykłego odbiornika radiowego - w efekcie każdy w promieniu ok. 50 m
    może tego słuchać. Pluskwa została wykryta, ten gościu w oczy przyznał
    się że ją założył. Czy w takim wypadku można złożyć jakieś zażalenie na
    policję?
    --

    Andrzej
    # adres w nagłówku - ROT13 #

  • 2. Data: 2004-10-17 13:23:11
    Temat: Re: PODSŁUCH...
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

[...]

    i pewnie tak sie dziwnie zlozylo ze Ty wlasnie z jego panienka rozmawiales
    tak?

    P.

  • 3. Data: 2004-10-17 13:29:40
    Od: Andrzej <v...@b...cy>

    Przemek R. napisał(a):

    i pewnie tak sie dziwnie zlozylo ze Ty wlasnie z jego panienka rozmawiales
    tak?

    A jeśli nawet? To już nic nie mogę zrobić??? :)))

    --

    Andrzej
    # adres w nagłówku - ROT13 #

  • 4. Data: 2004-10-17 13:31:07
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

    ???

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 5. Data: 2004-10-17 13:36:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > i pewnie tak sie dziwnie zlozylo ze Ty wlasnie z jego panienka rozmawiales
    > tak?

    A co to ma do meritum sprawy?

  • 6. Data: 2004-10-17 15:07:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    "A jeśli nawet? To już nic nie mogę zrobić??? :)))"

    no wiesz troche bezczelne :-)

    P.

  • 7. Data: 2004-10-17 16:46:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <v...@b...cy> napisał w wiadomości
    Witajcie!

    No to mąż popełnił przestępstwo. rzecz w tym, czy powtórzy swoje przyznanie
    się do winy przed sądem, bowiem podejrzewam, że inne dowody będzie ciężko
    znaleźć.

  • 8. Data: 2004-10-17 16:51:23
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > A co to ma do meritum sprawy?

    Nic. Przemek R. lubi sobie pogadać - niekoniecznie na temat i niekoniecznie
    kulturalnie.

    P.

  • 9. Data: 2004-10-17 16:59:34
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej wrote:

    Czy w takim wypadku można złożyć jakieś zażalenie na
    > policję?

    A w czym policja zawiniła???

    --
    pozdrawiam
    krys

  • 10. Data: 2004-10-17 17:28:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nic. Przemek R. lubi sobie pogadać - niekoniecznie na temat i
    niekoniecznie
    > kulturalnie.

    niekoniecznie na temat, a z kultura staram sie dopasowac do rozmowcy.

    P.