  • Data: 2004-06-01 19:14:22
    Temat: Re: POCZTA POLSKA - Zaginiona przesyłka
    Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poczta polska.
    Książka z Allegro, na paczce na formularzu adres: kod, nazwa ulicy i numer
    malego jednoklatkowego domu, bez numeru mieszkania, ale jest numer telefonu,
    nazwisko adresata to samo od trzydziestu lat, pocztórwy w okienkach tak samo
    stare.
    Paczka wraca do nadawcy.
    Gdy reklamuję, że w odpowiedniej rubryce w formularzu nadania był wpisany
    numer telefonu "Jak ja bym do każdego miała dzwonić..." łup słuchawką.
    W tym samym czasie w okienku kupisz rajstopy i etopirynę.
    Ustawowy monopol na przesyłki do 2 kg.
    JaC

    > 3. Wysylam paczki Poczta Polska - paczka zwykla + ubezpieczenie - nigdy za
    pobraniem (chora cena)