  • Data: 2004-06-01 18:59:15
    Temat: Re: POCZTA POLSKA - Zaginiona przesyłka
    Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dla odmiany dostałem paczkę pod drzwi i gdy poprosiłem pana, żeby odrobinkę
    poczekał, to zawołam, że im nie wolno nic potwierdzać, mają zakazane, itp.
    Otworzyłem i było, co miało być, ale ponoć pan dostarczyciel i tak niczego
    nie mógłby spisać.
    Wniosek: wartościowe rzeczy odbierać w urzędzie w okienku.
    JaC

    > no to ja mialem wiecej szczescia niz rozumu.
    > Odebralem przesylke, wyszedlem z poczty i otworzylem w samochodzie -
    jakiez bylo moje zdziwienie gdzy zobaczylem kartos ladnie pozwijany - bez
    regulatora temperatury - wrocilem na poczte po 2 minutach i poprosilem o
    rozmowe z kierowniczka, napisalem przy niej pismo i po 2 miesiacach
    otrzymalem 100zl (mniej wiecej tyle kosztowalo.