  • 181. Data: 2004-03-23 05:25:41
    Temat: Re: kiedy nadejdzie termin ?
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Nie pojmuję co Ci tu nie pasi - u nas (Sąd Rejonowy w Mysłowicach) tego
    > rodzaju sprawy rozpatruje Wydział VII Grodzki ds. Cywilnych, domniemywuję
    > zatem iż jest to norma.

    od której są wyjątki :)

    KG

  • 182. Data: 2004-03-23 07:07:41
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    > A ja nie pisałem jak było tylko jak mogło byc :-)

    z tego co zauwazylem ty tylko piszesz o tym jak moglo lub jak powinno byc,
    to jak bylo zupelnie cie nie obchodzi, wiec mysle ze raczej nic nie
    powinienes pisac, bo twoja stronniczosc staje sie nudna

  • 183. Data: 2004-03-23 18:50:51
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > od której są wyjątki :)

    Wyjątek potwierdza regułę ;-P

    pdr
    Olo

  • 184. Data: 2004-03-23 18:52:11
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Od kiedy stosuja takie procedury??

    Conajmniej od roku, wczesniej niebardzo bylem w temacie więc sie nie
    wypowiadam.

    pdr
    Olo

  • 185. Data: 2004-03-23 18:55:15
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A ty ciagle o jednym, zboczenie jakies czy co??

    Tak, samozaspokajam się przy tym...

    > Piszac prawda boli, nie mialem zamiaru urazic Ciebie, ale wyobraz sobie ze
    > RENOMA wlasnie tak dziala i guzik ja wszystko obchodzi, dla nich
    > najwazniejsze jest wypisac mandat

    Pozwolę sobie zauwazyc ze rzekoma "prawda" dotyczyła kontrolerów firm
    zewnętrzych - zatem owszem Renomy, ale także ZUGu i KPZtu...

    pdr
    KPZ 804012

  • 186. Data: 2004-03-23 18:56:45
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > z tego co zauwazylem ty tylko piszesz o tym jak moglo lub jak powinno byc,
    > to jak bylo zupelnie cie nie obchodzi, wiec mysle ze raczej nic nie
    > powinienes pisac, bo twoja stronniczosc staje sie nudna

    Proponuję zastosowac plonka - na tej grupie nie ma przymusu czytywania moich
    stronniczych i nudnych postów.

    pdr
    Olo

  • 187. Data: 2004-03-23 19:42:38
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    > Proponuję zastosowac plonka - na tej grupie nie ma przymusu czytywania
    moich
    > stronniczych i nudnych postów.

    jasne ze nie, tylko zastanawia mnie po wala piszesz, skoro nie interesuja
    cie fakty

  • 188. Data: 2004-03-23 19:48:27
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > ale ty bredzisz. nic nie jest skazane na niepowodzenie z gory.
    > od wszystkiego mozna sie wykrecic ale trzeba wiedziec jak.
    > no ale kanar woli oklamac kogos bo ten jechal na gape...
    > zenujace

    Po prostu: "trafiła kosa na kamień". Chłopaki chcieli zalecieć sobie w
    przysłowiowe "kulki" z kanarami, a tu "zdziwko", bo kanary odpłacili tym
    samym.

    Jacek "Plumpi"

  • 189. Data: 2004-03-23 19:59:01
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > jasne ze nie, tylko zastanawia mnie po wala piszesz, skoro nie interesuja
    > cie fakty

    Jasne ze interesują, ale fakty a nie brednie (ja nie bede placic bo
    kolejarze jezdza za darmo itd)...

    pdr
    Olo

  • 190. Data: 2004-03-24 00:00:16
    Temat: [OT] Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat - rozklad jazdy
    Od: "DaMoN" <n...@n...pl>

    "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl> wrote in message
    <ciach>
    > mogą. Często nawet łamiąc przepisy. Zawsze podczas kontroli ja też
    > przypieprzam się do wszystkiego do czego mogę, łącznie z tym, że wg
    > regulaminu PKP osoba kontrolująca bilety musi posiadać kilka "fajnych"
    > rzeczy których zazwyczaj RENOMA nie posiada. Z ciekawszych rzeczy, to
    jest
    > chociażby rozkład jazdy pociągów i kilka innych drobiazgów :)

    Czy to ze kontroler biletow w pociagu powienien miec rozklad jazdy
    pociagow cos zmienia jesli chodzi o ewentualna kare oraz kontrole biletu
    ?
    Ustawa precyzuje jakie warunki ma spelniac kontroler biletow pracujacy
    dla przewoznika i basta. Co zmienia brak rozkladu jazdy ?
    Oswiadczasz przy "kanarze" ze nie pokazesz mu biletu bo nie ma rozkladu
    ????

    --
    Pozdrawiam,
    DaMoN vel NoMaD