  • 261. Data: 2004-03-27 16:41:41
    Temat: Re: [OT] Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat - rozklad jazdy
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Przeciez bilet Ci okazal bo inaczej skad bys wiedzial ze go mial??

    Bilet okazał w momencie, jak juz stalismy na przystanku w asyscie policji a
    tramwaj sobie pojechal opozniony ladne 7-8 minut.

    pdr
    Olo

  • 262. Data: 2004-03-27 16:52:18
    Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl>

    > Tak tak, chyba pod oko

    Od kogo? Od Ciebie?

    --
    pozdrawiam
    Michał Mraczek

    "Jakość poczęstunku w pociągu InterCity jest proporcjonalna do ilości
    wagonów Z1 w składzie" (C) ???

  • 263. Data: 2004-03-27 16:58:11
    Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl>

    > Doprawdy sensacyjne informacje tu ogłaszacie...

    W tym nie ma nic sensacyjnego, bo tak jest. W poniedziałek, najpóźniej
    wtorek podam Ci dokładne "namiary" na stosowny pragraf, bo niestety nie mam
    teraz pod ręką stosownych przepisów.

    Zresztą Twoja niewiedza jest porażąjąca - całe szczęście, że konduktorzy
    rewizyjni i kierownicy pociągów sa o niebo lepiej wyszkoleni od Ciebie.

  • 264. Data: 2004-03-27 18:09:55
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    do lekcji

    (na wszelki wypadek plonk)

    pdr
    Olo

  • 265. Data: 2004-03-27 19:22:02
    Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl>

    > do lekcji

    Po pierwsze, to zdania zaczynamy z dużej litery i kończym stosownym znakiem
    przestankowym.
    Po drugie, takie uwagi to możesz sobie zwracać swojemu dziecku.
    Po trzecei, to właśnie widać kto tutaj się nie uczył jak na szkoleniach
    tłumaczyli niektóre przepisy...

    > (na wszelki wypadek plonk)

    Widzę, że robisz wszystko byle tylko nie przynzać się do swojej niewiedzy.

  • 266. Data: 2004-03-27 20:33:10
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl>

    Użytkownik "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c44l1s$3h1> Po pierwsze,

    > Po drugie, takie uwagi to możesz sobie zwracać swojemu dziecku.

    To jest jego podstawowa odzywka, swiadczoca raczej na niekorzysc samego
    kwasniaka

    > Widzę, że robisz wszystko byle tylko nie przynzać się do swojej niewiedzy.

    Sa ludzie ktorzy zlapani na goracym uczynku za reke powiedza ze to nie ich
    reka i zapewne Olo do takich ludzi sie zalicza

    On wyznaje zasade ze:

    1. Kanar ma zawsze racje
    2. Gdy kanar racji nie ma to patrz pkt 1.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 267. Data: 2004-03-27 22:29:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olo Kwasniak wrote:
    > do lekcji
    >
    > (na wszelki wypadek plonk)

    To był'znakomity przykład 'merytorycznej dyskusji' w wykonaniu kanara.

    Bez komentarza...

  • 268. Data: 2004-03-27 23:59:05
    Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl>

    wiadomości news:c44v8h$1thi$2@news2.ipartners.pl...

    > To był'znakomity przykład 'merytorycznej dyskusji' w wykonaniu kanara.

    Dziwisz się - akurat w kwestii dotyczącej przechodzenia przez wagon klasy 1
    pasażera z biletem klasy 2 nie miał racji, a teraz nie potrafi sie przyznać
    do swojej niewiedzy...