  • 91. Data: 2004-03-20 08:33:48
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Ale dlaczego teoryzujesz?? W praktyce wyglada to nieco inaczej, wiedz ze
    nie
    > kazdy pasazer daje sie terroryzowac.

    Wyobraź sobie ze wiem lepiej od Ciebie jak to wygląda w praktyce.

    pdr
    Olo

  • 92. Data: 2004-03-20 08:35:33
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Co rozumiesz przez "kontrole zewnetrzna"?? RENOMA czy Rewizor??

    Rewizorzy nie są w pełnym tego słowa znaczeniu kontrolą "zewnętrzną" gdyż są
    przeciez pracownikami PKP. Natomiast w kontrole w pociągach PKP PR sprawują
    również cywilni kontrolerzy trzech zewnętrznych podmiotów.

    pdr
    Olo

  • 93. Data: 2004-03-20 08:38:34
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Ciekaw jestem czy pamietasz kazda spisana osobe??

    Nie, ale nie spisuję danych z nagrobków ani z domofonów, więc bez
    zająknięcia zeznałbym pod przysięgą, że gość którego sciga się o nałozony
    przeze mnie mandat to ten który stoi tam oto po drugiej stronie sali.
    Analogicznie zeznam, że w dniu 17 maja 1993 roku nie obnażałem się na Rynku
    w Katowicach, choc za cholerę nie pamiętam co robiłem w tym akurat dniu.

    pdr
    Olo

  • 94. Data: 2004-03-20 08:40:04
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > a ja mam swiadka ze mnie tam nie bylo i komu sad uwierzy :)

    Oczywiscie ze kontrolerom

    pdr
    Olo

  • 95. Data: 2004-03-20 08:41:36
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Podstaw jest wiele, i uwierz ze anulowac kare z PKP jest naprawde bardzo
    > latwo, trzeba tylko troche chciec

    No i wlasnie po takiej gatce widzę, ze piszesz co Ci slina na jezyk
    przyniesie bez zadnego odbicia w rzeczywstosci....."podstaw jest wiele..."

    pdr
    Olo

  • 96. Data: 2004-03-20 08:42:52
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Mozna sprawe olac, najczesciej o delikwencie zapominaja,

    Mylisz się - nie zapomną....

    > mozna sie rowniez
    > odwolywac i argumentowac to roznymi rzeczami (nawet zla sytuacja
    materialna,
    > po ktoryms razie anuluja kare)

    Nie sądzę. Co najwyzej pozwolą spłacic w ratach...

    > Dodam, ze tyczy sie to tylko PKP a nie innych przewoznikow

    Tak tak, o tym samym mysle.

    pdr
    Olo

  • 97. Data: 2004-03-20 08:45:42
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Moglbym w ramach odwolania np. napisac:
    > "Oczywiście, zaraz po tym jak pociąg ruszył z miejsca, koło kibelka
    > ostatniego wagonu pojawili się panowie konduktorzy"
    >
    > Czyli dokladnie w momencie gdy skonczylem czytac tabliczke informujaca
    > ze mam sie udac do pierwszego wagonu od czola skladu i tam zakupic
    > bilet. Pomijajac faktyczny zamiar gapowicza nadgorliwi koduktorzy
    > dopadli mnie i od razu walneli kare, mimo ze wedlug przepisow powinni
    > wystawic mi zwykle bilet wraz z oplata za wypisanie w pociagu (4,5 lub
    > 2,8zl)

    5,8 lub 2,8

    No i co z tego? A konduktorz zgodnie zaraportowaliby ze jechales juz ktoras
    stacje z rzedu i w ogole nie fatygowales sie w kierunku czola skladu...No i
    jak myslisz komu uwierza? Mamy mnostwo podobnych odwołan...

    > Najbardziej chamskim zagraniem bylo by odwolanie sie do PKP i zgloszenie
    > skargi na konduktorow ze zabrali im dokumenty jak spali i wystawili te
    > wezwania - stad brak podpisow. Lub w czasie kontroli biletow (ktore
    > mieli) podstepnie spisali ich dane (np. konduktor trzyma ich dokumenty
    > np. leg. studenckie i znika z nimi gdzies bo akurat jest stacja - to sie
    > czasem zdarza). Naturalnie nie do sadu z tym tylko do PKP.

    Heh moze i chamskim, niemniej wzbudziłoby to jedynie potężne salwy smiechu
    czytających.

    pdr
    Olo

  • 98. Data: 2004-03-20 09:14:12
    Temat: kiedy nadejdzie termin ?
    Od: "szatanek" <s...@N...gazeta.pl>

    nie wiem czy była już poruszana kwestia dotycząca , czasu jaki ma koleś na
    zaplate od dostarczenia listu . Jest tam napisane że po dwócg tygodniach od
    dostarczenia listu i nie uregulowania zapłaty , (opłaty) :P , sprawa zostaje
    wysłana do sądu . Tylko skad klient ma wiedzieć kiedy miną te dwa
    tygodnie ? , jak to jest naliczane , przecież to nie był list polecony i
    równie dobrze mogl juz w skrzynce lezec od jakis 3 tygodni ! . I jesli
    chlopak nie zaplaci , i dostanie sprawe do sadu , to kto w tym przypadku
    jest winny , on ze spoznil sie z odebraniem listu czy moze pkp , ze nie
    przyslalo go listem poleconym ? . to w tym wszystkim jest najciekawsze .

    pozdro!
    szat!

  • 99. Data: 2004-03-20 09:19:51
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    > Oczywiscie ze kontrolerom

    smiem watpic

  • 100. Data: 2004-03-20 09:37:24
    Od: "NoMad" <n...@n...pl>

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> wrote in message

> [...]
    skladu...No i
    > jak myslisz komu uwierza? Mamy mnostwo podobnych odwołan...

    No i to z tego, ze masz wtedy oswiadczenie kanarow przeciwko
    oswiadczeniu podroznych, krorzy klientem sa i maja swoje prawa , a nawet
    (w niektorych instytucjach) ich slowo wazniejsze jest niz slowo
    pracownika firmy. Bo w normalnych okolicznosciach to oni utrzumuja
    kanara, ten przypadek jest troche inny - wszyscy go utrzymujemy.

    > Heh moze i chamskim, niemniej wzbudziłoby to jedynie potężne salwy
    smiechu
    > czytających.

    A jakby taka sytuacja miala faktycznie mniejsce ?
    Zwykle ludzie nie odwoluja sie od codziennych zdarzen, tylko tych
    niecodziennych.
    Przy okazji - w firmie o nazwie PKP wcale by mnie to nie zdziwilo.

    Pozdrawiam,
    NoMad

    P.S. Od jakiegos czasu jezdze na gape. Nie chce miec Cie na utrzymaniu
    :)