  • 1. Data: 2003-05-14 05:46:45
    Temat: PILNE ! - gdzie "zaskarżyć" prokuraturę ?
    Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl>

    Bardzo pilne - gdzie skierować pismo (skargę) zgłaszające niepoprawną pracę
    prokuratury rejonowej (niedotrzymywanie terminów, opieszałość itp.) oraz
    gdzie je zaadrsować poprzez tą właśnie prokuraturę (chyba nie za bardzo, czy
    też bezpośrednio do ... no właśnie. Jeszcze raz - bardzo pilne - do ok.
    godz. 10-tej muszę takie pismo przygotować ...

    A góry dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-05-14 06:25:25
    Temat: Re: PILNE ! - gdzie "zaskarżyć" prokuraturę ?
    Od: "Joanna Bałuszek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Sebastian (Poczta - e-mail)" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b9sl87$in0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > też bezpośrednio do ... no właśnie. Jeszcze raz - bardzo pilne - do ok.
    > godz. 10-tej muszę takie pismo przygotować ...

    do prokuratury okregowej

    pzdr
    aska

  • 3. Data: 2003-05-14 06:56:03
    Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Joanna Bałuszek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Sebastian (Poczta - e-mail)" <p...@p...onet.pl> napisał w
> [...]

    Okręgowej, czy może Wojewódzkiej - nie wiem czy to jest to samo, czy też
    zależy od miasta ...

  • 4. Data: 2003-05-14 07:01:42
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sebastian (Poczta - e-mail) wrote:
    > Okręgowej, czy może Wojewódzkiej - nie wiem czy to jest to samo, czy też
    > zależy od miasta ...

    wojewódzkich od jakiegoś czasu nie ma, przemianowano je na okręgowe

    KG

  • 5. Data: 2003-05-14 07:21:29
    Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Gołaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wojewódzkich od jakiegoś czasu nie ma, przemianowano je na okręgowe

    Aha, OK dzięki.
    Jeszcze jedna sprawa, czy mogę w pismie do prokuratury rejonowej
    "potepiającym" pracę tej prokuratury, dać termin na "poprawę" (chodzi o
    wszczęcie postępowania - czyli dać czas np. 7dni na wszczęcie postępowania),
    a jeżeli nie zostanie spełniony to, że ich zaskarżę do prokutratury
    okręgowej (to już wiem ... ;-)), czy też jest to niestosowne ... i albo od
    razu zaskarżyć, albo bez wyznaczania terminów odczekać jakiś czas, czy
    będzie reakcja na pismo "przyspieszające".
    Jeszcze raz proszę o szybką odpowiedź ... ;-) ..... godzina 10-ta się zbliża
    :-) Dzięki wielkie wszystkim ...

  • 6. Data: 2003-05-14 15:09:36
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > razu zaskarżyć, albo bez wyznaczania terminów odczekać jakiś czas, czy
    > będzie reakcja na pismo "przyspieszające".

    brak informacji o wszczęciu możesz zaskarżyć po upływie 6 tygodni od
    złożenia zawiadomienia (art.306kpk), nie jest potrzebne wyznaczanie
    dodatkowych terminów

    KG

  • 7. Data: 2003-05-15 05:32:57
    Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl>

    > brak informacji o wszczęciu możesz zaskarżyć po upływie 6 tygodni od
    > złożenia zawiadomienia (art.306kpk), nie jest potrzebne wyznaczanie
    > dodatkowych terminów

    To już się dowiedziałem z grupy (to była odpowiedź na nie moje pytanie ...
    :-)), ale myślałem "pogonić" prokuraturę rejonową - dać im termin np. 7dni i
    może to ich zmobilizuje ... A tak zaskarżę do prok. okręgowej, tamci zanim
    wystosują pismo, rejonowa bedzie miała znów jakiś czas na "reakcję" itd. ...
    Ale chyba jednak dam od razu do okręgowe i już (albo tu i tu).