    From: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PILNE ! - gdzie "zaskarżyć" prokuraturę ?
    Date: Thu, 15 May 2003 07:32:57 +0200

    Użytkownik "Kamil Gołaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3EC25C30.2020206@poczta.onet.pl...

    > brak informacji o wszczęciu możesz zaskarżyć po upływie 6 tygodni od
    > złożenia zawiadomienia (art.306kpk), nie jest potrzebne wyznaczanie
    > dodatkowych terminów

    To już się dowiedziałem z grupy (to była odpowiedź na nie moje pytanie ...
    :-)), ale myślałem "pogonić" prokuraturę rejonową - dać im termin np. 7dni i
    może to ich zmobilizuje ... A tak zaskarżę do prok. okręgowej, tamci zanim
    wystosują pismo, rejonowa bedzie miała znów jakiś czas na "reakcję" itd. ...
    Ale chyba jednak dam od razu do okręgowe i już (albo tu i tu).