  • 1. Data: 2003-05-13 21:34:15
    Temat: odszkodowanie za okres pozostawania bez pracy
    Od: "Halina Szelest" <w...@p...onet.pl>

    Witam!

    Od roku toczy się moja sprawa w sądzie pracy o uznanie wypowiedzenia za
    bezzasadne i przywrócenie do pracy. 3 - miesięczny okres wypowiedzenia
    minął. Dostałam odprawę. Sprawa się przedłuża. Jeśli w końcu zakończy się
    przywróceniem, bądź oddaleniem powództwa, to jak wygląda sprawa z
    odszkodowaniem za czas pozostawania bez pracy. Teraz nie pracuję, byłam na
    zasiłku, który też mi się skończył. Czy w obu przypadkach należy mi się ww.
    odszkodowanie? Jakie są reguły jego naliczania? Czy warto przedłużać sprawę
    w sądzie? Strona pozwana co rusz zarzuca sąd wątpliwymi dowodami, na które
    ja odpowiadam i które już do sprawy niczego w zasadzie nie wnoszą, a czas
    leci. Warto szczegółowo wszystko rozstrząsać?

    Z góry dziękuje za odpowiedzi,
    Halina