  • 1. Data: 2003-05-14 06:59:10
    Temat: Czy to prawda że
    Od: q...@a...pl

    osoby urodzone w 1978r. mają już uregulowany stosunek do służby wojskowej -
    (przechodzą do rezerwy). Obecnie kończę studia i ewentualność o "regulacji z
    żołnierskim mundurem" byłaby istotna z punktu widzenia przyszłego pracodawcy.
    Jeżeli to prawda tp prosiłbym o linki do stron internetowych dotyczących tego
    tematu.
    dziękuję
    przyszły ambitny pracownik

  • 2. Data: 2003-05-14 08:33:16
    Temat: Re: Czy to prawda że
    Od: "Tomasz Sitek" <p205@_NOSPAM_tlen.pl>

    > osoby urodzone w 1978r. mają już uregulowany stosunek do służby wojskowej

    Tak.
    Ja urodzilem sie w 1978 - studia skonczylem rok temu - automatem przerzuono
    mnie do rezerwy, bez koniecznosci jakichs skroconych szkolen.
    Wtedy ten przepis dotyczyl osob ktore koncza studia terminowo w roku 2002 i
    2003 (czyli tez sie lapiesz). Wiecej nie wiem - linka nie podam bo nie
    pamietam, ale znalazlem go go bodajze na sejm.gov.pl.

    Pozdr.
    Tomek

  • 3. Data: 2003-05-14 09:25:22
    Od: "Kinos" <z...@p...onet.pl>

    hej
    niekoniecznie dla osob ktore skoncza w 2003 roku. to byl jednorazowy motyw w
    2002, nie wiadomo czy w tym tez tak bedzie.
    tak przynajmniej powiedzieli mi w WKU

    J o k e R