  • 1. Data: 2004-03-22 19:40:13
    Temat: PILNE: Majątek
    Od: "Email" <e...@o...pl>

    Witam
    Jestem tu nowy - pilnie potrzebuję definicji majątku.
    Googlanie nic nie daje.
    Dzięki za wszelką pomoc
    Email.

  • 2. Data: 2004-03-22 19:48:31
    Temat: Re: PILNE: Majątek
    Od: "Email" <e...@o...pl>

    Czy można uznać że należność od kontrahenta jest majątkiem firmy?

  • 3. Data: 2004-03-22 20:00:03
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Email wyskrobał(a):
    > Witam
    > Jestem tu nowy - pilnie potrzebuję definicji majątku.
    > Googlanie nic nie daje.
    > Dzięki za wszelką pomoc

    W węższym rozumieniu - tylko aktywa (zbiór praw podmiotowych). W szerszym
    znaczeniu - aktywa i pasywa (zobowiązania). Zależnie od kontekstu
    wykorzystuje się szerszą lub węższą definicję majątku.

    --
    Bartek Gliniecki