  • 1. Data: 2004-03-22 15:18:47
    Temat: Tajemniczy załącznik!!!
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>

    Dz. U. nr 33 z dn. 2.03.2004 r.

    289

    Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Polskiej Klasyfikacji
    Działalności (PKD) z dn. 20.01.2004

    Na końcu rozporządzenia czytamy... "(Załącznik do rozporządzenia stanowi
    oddzielny załącznik do niniejszego numeru)"

    Pytanie brzmi: Czy ktokolwiek widział na oczy ten załącznik, bo ja przez
    2 godziny wertowałem google i pomimo tego, że pow. Dz.U. znalazłem w
    kilkudziesięciu miejscach, to nigdzie nie było tego załącznika?? :(

    Szukać dalej? Czy też możliwe jest, że "miłościwie panujący nam rząd"
    wspomnianego załącznika jeszcze nie wymodził w nawale biurokratycznej
    pracy???

    pozdrawiam,

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net

  • 2. Data: 2004-03-22 15:37:55
    Temat: Re: Tajemniczy załącznik!!!
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c3n04b$d5$1@news.onet.pl...
> [...]
    > 2 godziny wertowałem google i pomimo tego, że pow. Dz.U. znalazłem w
    > kilkudziesięciu miejscach, to nigdzie nie było tego załącznika?? :(

    On istnieje, tyle ze jest strasznie gruby:-) Poszukaj na stronie GUS-u...

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 3. Data: 2004-03-22 16:11:49
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> napisał w wiadomości

    > On istnieje, tyle ze jest strasznie gruby:-) Poszukaj na stronie GUS-u...

    Jest, lecz jedynie obecnie obowiązujący, natomiast ten ma wejść w życie
    od 1.05.2004 i niestety nigdzie tego nie mogę znaleść :(
    Jakie ministerstwo jest odpowiedzialne za tego typu akty (PKD)?? Może
    coś na stronie ministerstwa znajdę....

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net

  • 4. Data: 2004-03-22 16:23:34
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c3n37p$ghp$1@news.onet.pl...

    > Jakie ministerstwo jest odpowiedzialne za tego typu akty (PKD)?? Może
    > coś na stronie ministerstwa znajdę....

    ministerstwo do tego niepotrzebne, proponowalem zajrzyj na strone Glownego
    urzedu Statystycznego:-)

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 5. Data: 2004-03-22 16:32:06
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>

    > ministerstwo do tego niepotrzebne, proponowalem zajrzyj na strone Glownego
    > urzedu Statystycznego:-)

    Zaglądałem... może ja jestem ślepy ale nowego PKD, wchodzącego w życie
    od 1.05 nie znalazłem. :( Jeśli Ty to tam wypatrzyłeś, to będę wdzięczny,
    jeśli mnie oświecisz jakimś linkiem do tego...

    pozdrawiam,

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net

  • 6. Data: 2004-03-22 16:41:22
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c3n4dq$o3o$1@news.onet.pl...
> [...]
    > od 1.05 nie znalazłem. :( Jeśli Ty to tam wypatrzyłeś, to będę wdzięczny,
    > jeśli mnie oświecisz jakimś linkiem do tego...

    Nie chce Cie wodzic na pokuszenie, ale moze sprobuj na stronie kancelarii
    premiera
    www.kprm.gov.pl albo na stronie ministerstwa gospodarki. Kiedys bylo w
    GUS-ie, moze jeszcze jest, tylko trzeba poszperac. Na pewno jest na platnych
    stronach "Rzepy"... Wyszukiwarka nic nie pomaga?

    --
    pozdrawiam:-) Marek