  • 1. Data: 2004-10-14 14:23:51
    Temat: Re: Oszustwo na allegro - czy zglaszac sprawe?
    Od: "Diabolo" <d...@d...tw>

    Użytkownik "djwilli" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:ckm192$f50$1@news.mm.pl...
    > Tak sie zastanawiam czy wygram sprawe. Czuje sie oszukany, bo dostalem
    > telefon w stanie technicznym odbiegajacym od opisywanego w aukcji i
    rozmowie
    > telefonicznej.
    > Zobaczcie co dostalem: http://www.varia.host.sk/allegro/negatyw01.htm
    >
    > Allegrowicz nie chce slyszec o zadnej ugodzie, zaslania sie zdjeciem z

    a gdzie chcesz zgłosić ? musiałbyś mu wytoczyć sprawę z powódzctwa
    cywilnego,następnym razem poproś o więcej zdjęć.

    Diabolo

  • 2. Data: 2004-10-14 14:31:44
    Od: "n3lly" <piotr.derylo@(nospam)klub.chip.pl>

    skorzystaj z bezplatnego ubezpieczenia kupujacych (pomoc allegro)

    Piotr

  • 3. Data: 2004-10-14 15:04:10
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:ckm192$f50$1@news.mm.pl
    użytkownik: *djwilli* napisał(a):

    [ciach]

    Ile razy dziennie będziesz zakładał nowy wątek na ten sam temat?
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 4. Data: 2004-10-14 15:06:36
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik n3lly <piotr.derylo@(nospam)klub.chip.pl> w poscie
    news:416e8dc0@news.vogel.pl napisal, co nastepuje:

    > skorzystaj z bezplatnego ubezpieczenia kupujacych (pomoc allegro)

    1. Odpowiadaj POD postem.
    2. Nie wiem czy zadziala. Nabywca OTRZYMAL przeciez telefon. Ma tylko
    pretensje co do jesgo stanu.
    Bezplatne ubezpieczenie zadzialaloby wowczas, gdyby wogole nie dostal
    telefonu (a np, 50 dag ziemniakow - zwanych czasem kartoflami).
    Gdyby dostal kompletnego rzecha moglby zglosic na Policje, ale gdy wchodza w
    gre niuanse, to chyba tylko powodztwem cywilneym cos tu mozna zdzialac.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 5. Data: 2004-10-14 15:10:29
    Temat: Oszustwo na allegro - czy zglaszac sprawe?
    Od: "djwilli" <d...@t...pl>

[...]

    allegro i twierdzi ze na zdjeciu wszystko bylo widac i ze moje wymagania sa
    wygorowane.
    Ocencie... zglaszac sprawe na plicje? czy jakos inaczej?

    Pozdrawiam,
    willi

  • 6. Data: 2004-10-14 18:07:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zobaczcie co dostalem: http://www.varia.host.sk/allegro/negatyw01.htm

    hehe,
    wrozka jestes? PO widoku przedniego panela wiedziales jak jego zdaniem
    wyglada w srodku? :)
    Idz zglos , beda miec niezly ubaw.

    P.

  • 7. Data: 2004-10-14 19:19:25
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Ocencie...

    Rozbierajac ten telefon na 1200 czesci sam mogles dokonac
    tych zniszczen. Jak zamierzasz udowodnic ze towar
    byl w takim a nie innym stanie gdy go odebrales?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2004-10-14 19:43:29
    Od: "djwilli" <d...@t...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy> napisał w wiadomości
    > W wiadomości: news:ckm192$f50$1@news.mm.pl
    > użytkownik: *djwilli* napisał(a):
    >
    > [ciach]
    >
    > Ile razy dziennie będziesz zakładał nowy wątek na ten sam temat?
    > Big Jack

    Juz skonczylem wysylac nowe watki... ;)

  • 9. Data: 2004-10-15 13:45:07
    Od: "Figaro" <l...@w...pl>

    > Ocencie... zglaszac sprawe na plicje? czy jakos inaczej?

    Zgłaszanie sprawy na policję nie ma w tym przypadku sensu. Nie udowodnisz
    oszustwa. Sprawę możesz dokładnie opisać w negatywnym komentarzu. Dziwię
    się, że do tej pory tego nie zrobiłeś.
    F.