  • 1. Data: 2004-10-14 11:54:12
    Temat: Uzasadnienie przyczyny (bezrobocie)
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    Witam !
    W związku z tym, iż można pozbawić statusu bezrobotnego osobę która nie
    stawiła się w powiatowym urządzie pracy w wyznaczonym terminie i nie
    powiadomiła w okresie do 5 dni o uzasadnionej przyczynie tego
    niestawienictwa, mam pytanie jakie to może byc uzasadnienie ? Szukałem w
    necie i nic nie znalazłem (widocznie wszyscy się stawiają albo kiepski ze
    mnie poszukiwacz).
    Nawet nie znalazłem żadnego rozporzadzenia na ten temat.

    Myślę więc i wymyśliłem, że uzasadnieniem mogłoby byc np. zwolnienie
    lekarskie wydane przez lekarza 1 kontaktu, pogrzeb, narodziny dziecka.
    Czy ktoś z grupowiczów spotkał się z takim przypadkiem?
    Pozdrawiam
    scorpio

  • 2. Data: 2004-10-14 12:48:50
    Temat: Re: Uzasadnienie przyczyny (bezrobocie)
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    scorpio napisał(a):
> [...]
    > mnie poszukiwacz).
    > Nawet nie znalazłem żadnego rozporzadzenia na ten temat.

    Rozporządzenia nie ma i nie było. Nie jest chyba nigdzie to jasno
    przedstawione.

    > Myślę więc i wymyśliłem, że uzasadnieniem mogłoby byc np. zwolnienie
    > lekarskie wydane przez lekarza 1 kontaktu, pogrzeb, narodziny dziecka.

    Oczywiście zwolnienie lekarski, zaświadczenie od lekarza o wizycie, itp.
    są jak najbardziej uznawane. I zaświadczenie z policj o zatrzymaniu :)
    Ogólnie to co można pokazać na piśmie - wezwanie na ten sam dzień do
    sądu, WKU... - ale tu już dobrze widziane jest wcześniejsze
    powiadomienie urzędu (przecież wezwania dostaje się wcześniej).
    Osoba może również napisać oświadczenie dlaczego niestawiła się i
    Kierownik wydziału bądź Dyrektor urzędu odniesie się do tego...

    3m się.

    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 3. Data: 2004-10-14 16:50:59
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2004 13:54:12 +0200, scorpio naskrobał(a):

> [...]
    > mnie poszukiwacz).
    > Nawet nie znalazłem żadnego rozporzadzenia na ten temat.

    może cos będzie w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku
    pracy Dz U 99 poz 1001 rok 2004

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-10-15 18:16:58
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Witam.
    Trzeba bylo zadzwonic i poinformowac, ze np. nie miales na przejazd, aby
    dotrzec do UP, wtedy wyznaczaja Ci inny dzien wizyty, a jak pojedziesz na gape
    to mandatu nie dostaniesz, gdyz ta informacje przyjal UP.
    Ta porada pochodzi z Urzedu Miasta, wiec tyle, co ja wiem.
    Pozdrawiam.