  • 11. Data: 2010-06-06 20:05:59
    Temat: Re: Oszukany na 250 pln - prosba o pomoc
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Grzegorz pisze:

    > Wybacz ,ale mam 35 lat i to co robie z wolnym czasem to moja sprawa .

    Taki wiek nie przeszkadza nauce.

    --
    @2009 Johnson

  • 12. Data: 2010-06-06 20:28:17
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Poza tym jest jedna bardzo wazna rzecz :
    > w tresci aukcji sprzedajacy zamieszcza informacje ,ze przesle skan dowodu
    > osobistego http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1042629121 .
    > Majac taki skan ,zawsze moge odzyskac to konto, w moim przypadku
    > sprzedajacy bezczenie twierdzi, ze nie ma dowodu osobistego i podsyla
    > linka do skanu dowodu jakiejs osoby trzeciej ( czy to nie jest
    > wykroczenie - poslugiwanie sie danymi osobowymi osoby trzeciej ?).

    No, właśnie Ty chciałeś się posłużyć danymi osobowymi osoby trzeciej i
    danymi z jej Dowodu osobistego...

    Pozdro Przemek

  • 13. Data: 2010-06-06 20:44:16
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 6 Cze, 20:57, Grzegorz <g...@i...pl> wrote:
    > Generalnie macie racje, kruczek jest taki ,ze ludzie sprzedaja 'czas
    > poswiecony grze'. Wtedy allegro nie usuwa takich kont, disclaimer
    > producenta jest taki:

    Z tym, że "disclaimer" ma takie samo znaczenie jak "te programy są
    udostępniane do celów edukacyjnych, po 24h należy je skasować" albo
    "zgodnie z internet freedom cośtam cośtam act żaden przedstawiciel
    prawa nie może wejść na tę stronę". Czyli tyle co zużyty papier
    toaletowy.

    --
    Regards
    Matt

  • 14. Data: 2010-06-06 20:47:20
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 6 Cze, 20:57, Grzegorz <g...@i...pl> wrote:
    > You are bidding on my time leveling for this account.

    A gdyby braćto na poważnie, to na czym polega problem? "Sprzedający"
    wyraźnie napisał, że nie "sprzedaje" hasła czy danych do konta.
    Zapłaciłeś, on "spędził czas" - czyli wszystko się zgadza.

    --
    Regards
    Matt

  • 15. Data: 2010-06-06 21:08:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Grzegorz wrote:
> [...]
    >
    > padlem ofiara oszustwa .
    > Krotko mowiac sprzedajacy konto w grze 'World of Warcraft' (aukcja
    > allegro) nie dopelnil formalnosci.
    > Po tygodniu od finalizacji umowy wykorzystal ,kruczek i odzyskal konto .
    > Wlasciciel w aukcji zaznaczyl ,ze przesle skan dowodu osobistego ,ktory
    > jest niezbedny, zebym udowodnil ,ze konto nalezy teraz do mnie.
    > Zamiast skanu wlasnego dowodu przesyla skan jakiegos dowodu dostepnego
    > przez google (zupelnie inne dane osobowe).
    > Jaka mam mozliwosc odzyskania pieniedzy ?
    > Czy poslugiwanie sie w umowie kupna-sprzedazy nieprawdziwymi danymi jest

    Nie wiem co wykorzystał, co nie, ale jeśli wystawiła konto w grze na
    sprzedaż z myślą o wykorzystaniu "kruczka", żeby potem to konto
    odzyskać, to jest to wyłudzenie.
    Możesz się z tym jak najbardziej pofatygować na policje.

  • 16. Data: 2010-06-06 21:12:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Grzegorz wrote:
> [...]
    > wykroczenie - poslugiwanie sie danymi osobowymi osoby trzeciej ?).
    > Na chwile obecna bede zasiegal opini prawnika ,jakie sa mozliwosci.

    Posługiwanie się cudzym dowodem jest karalne. Można dostać 2 lata.
    On za wysłanie cudzego (o ile jest prawdziwy) jak i ty za posługiwanie
    się skanem jego dowodu. Więc uważaj, bo każdy kij ma dwa końce.

  • 17. Data: 2010-06-06 22:50:28
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Johnson napisał(a) w <hugv35$8is$1@inews.gazeta.pl> :

    > Taki wiek nie przeszkadza nauce.
    Przeszkadza. Gra przede wszystkim. Reszta jest nieważna. ;)

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 18. Data: 2010-06-07 14:54:29
    Od: Grzegorz <g...@i...pl>

    witek pisze:

    > Posługiwanie się cudzym dowodem jest karalne. Można dostać 2 lata.
    > On za wysłanie cudzego (o ile jest prawdziwy) jak i ty za posługiwanie
    > się skanem jego dowodu. Więc uważaj, bo każdy kij ma dwa końce.

    Chyba nie do konca sie rozumiemy, skan dowodu jest czescia transakcji
    potwierdzajaca, ze jest sie wlascicielem danego konta . Nikt nie kupi
    konta bez takiej adnotacji. Ja nie posluzylem sie skanem dowodu,
    Sprzedajacy i owszem . Fakt jest taki, ze nie dopelniono warunkow umowy.
    Pozdr

  • 19. Data: 2010-06-07 18:27:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-07 16:54, Użytkownik Grzegorz napisał:

> [...]
    > konta bez takiej adnotacji. Ja nie posluzylem sie skanem dowodu,
    > Sprzedajacy i owszem . Fakt jest taki, ze nie dopelniono warunkow umowy.

    Z punktu widzenia firmy obsługującej konto umowa jest nielegalna.
    Ale jak chcesz to zawsze możesz spróbować kopać się z koniem.
    Od strony formalnej nawet jeśli wygrasz w sądzie to firma konto
    wykasuje lub znowu zwróci prawowitemu właścicielowi. A prawowity
    właściciel to ten który konto założył i nikt inny.
    Masz inne zdanie kolejna sprawa sądowa przeciwko firmie
    obsługującej konta.
    Odpuść sobie bo tylko sie ośmieszasz.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2010-06-08 05:26:20
    Od: "Michu" <m...@g...com>

    > Posługiwanie się cudzym dowodem jest karalne. Można dostać 2 lata.
    > On za wysłanie cudzego (o ile jest prawdziwy) jak i ty za posługiwanie
    > się skanem jego dowodu. Więc uważaj, bo każdy kij ma dwa końce.

    Moim zdaniem nawet gdy dowód nie jest prawdziwy, a nie oznaczony jako "wzór"
    podchodzi pod posługiwanie się fałszywym dokumentem.
    Witek
    www.wenusimars.pl
    Forum Ludzi Dorosłych