  • 11. Data: 2007-03-24 06:36:11
    Temat: Re: Ośmieszające zdjęcia w internecie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:eu1iih$a77$1@inews.gazeta.pl...
    > Uczeń szkoły średniej zamieścił w bezpłatnym serwisie kilka zdjęć
    > nauczycieli swojej szkoły z podpisami w stylu "niepełnosprawni umysłowo",
    > itp. Ustalenie komputera z którego to wyszło nie bedzie stanowić problemu
    > Proszę o info:
    > - można to uznać jako przestępstwo ścigane z urzędu czy z oskarżenia
    > prywatnego
    > - złożyć zawiadomienie na policję czy do prokuratury
    > - jaka kara grozi za takie rzeczy

    myślę że przede wszystkim ktoś kto chce mieszasz służby policyjne do tego
    pwoienin sie dobrze zastanowi nad sensem swojego działania

  • 12. Data: 2007-03-24 08:11:29
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 24 Mar 2007 07:07:50 +0100, Artur Drzewiecki napisał(a):

    > Tyle tylko, że z dużym prawdopodobieństwem będziemy mieli tutaj do
    > czynienia z nastolatkiem typu "dziecko Neostrady",

    Po drugie oczywiście nikt nikogo nie będzie ścigał wyłącznie na podstawie
    zgodności IP, to może być jakaś wskazówka, ale nie wyobrażam sobie, żeby
    prokurator postawił zarzut wyłącznie na podstawie adresu IP.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 13. Data: 2007-03-24 09:08:01
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Po drugie oczywiście nikt nikogo nie będzie ścigał wyłącznie na podstawie
    > zgodności IP, to może być jakaś wskazówka, ale nie wyobrażam sobie, żeby
    > prokurator postawił zarzut wyłącznie na podstawie adresu IP.

    nigdy nic nie wiadomo, pewne ........ stwierdzily ze na apodstawie tasm
    Pana G. dotyczace Oleksego gdzie nie ma dowodow a sa jedynie wskazowki
    mozna juz sporządzic akt oskarzenia.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 14. Data: 2007-03-24 10:05:52
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Olgierd napisał/a:
    >Po drugie oczywiście nikt nikogo nie będzie ścigał wyłącznie na podstawie
    >zgodności IP, to może być jakaś wskazówka, ale nie wyobrażam sobie, żeby
    >prokurator postawił zarzut wyłącznie na podstawie adresu IP.
    Najprawdopodobniej podstawą może być to, że nastolat wszystkim w koło
    będzie się chwalił, jaki to z niego wielki kozak. :-)
    Z tym mechanizmem mamy do czynienia w przypadku "podłożenia bomby" np. w
    szkole - co z tego, że ktoś zatelefonuje z odległej budki, gdzie nie
    bywa normalnie etc., skoro i tak całemu otoczeniu opowiada potem ze
    szczegółami, co zrobił. :-)

  • 15. Data: 2007-03-24 15:10:04
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 24 Mar 2007 10:08:01 +0100, Sowiecki Agent napisał(a):

    > nigdy nic nie wiadomo, pewne ........ stwierdzily ze na apodstawie tasm
    > Pana G. dotyczace Oleksego gdzie nie ma dowodow a sa jedynie wskazowki
    > mozna juz sporządzic akt oskarzenia.

    W świecie, w którym brak tych taśm byłby jeszcze lepszym dowodem, że
    rozmowa miała charakter kryminogenny - to możliwe ;-)

  • 16. Data: 2007-03-24 15:22:39
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eu1iih$a77$1@inews.gazeta.pl Pawel

    > Uczeń szkoły średniej zamieścił
    Skąd wiadomo, że to uczeń i skąd wiadomo, że szkoły średniej?

    > w bezpłatnym serwisie kilka zdjęć nauczycieli swojej szkoły z podpisami w
    > stylu "niepełnosprawni umysłowo",
    A to prawda, czy nie (znaczy ta niepełnosprawność umysłowa)?

    > Ustalenie komputera z którego to wyszło nie bedzie stanowić problemu
    Może nie będzie. A może będzie - jeśli ten kto to zrobił wiedział jak to
    zrobić, to może być nawet w praktyce niemożliwe.

    > Proszę o info:
    > - można to uznać jako przestępstwo ścigane z urzędu czy z oskarżenia
    > prywatnego
    Zależy od tego, co przedstawiają zdjęcia.

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2007-03-24 16:25:32
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > W świecie, w którym brak tych taśm byłby jeszcze lepszym dowodem, że
    > rozmowa miała charakter kryminogenny - to możliwe ;-)

    wszak jak powiedzial wybitny karnista Jacek Olgierd Kurski
    "brak dowodów jest przesłanką za tym że zostały one zniszczone"

    ot cala IV RP :)

  • 18. Data: 2007-03-25 14:31:38
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 23 marca 2007 22:58
    (autor Pawel
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <eu1iih$a77$1@inews.gazeta.pl>):

    Za ujawnianie prawdy grozi kara? :-P