  • 1. Data: 2007-03-23 19:51:57
    Temat: Grzywna nalozona przez sad grodzki.
    Od: Chewie <chewie1[cut-it]@o2.pl>

    Witam. Jakies 5 miesiecy temu zostala zalozona przeciwko mnie sprawa o
    ukaranie w sadzie grodzkim. Wnioslem o przyjecie grzywny w wysokosci
    100zl za pewne wykroczenie(zaproponowano mi to na policji). Jako ze
    zaraz po zdarzeniu zmuszony bylem wyjechac do Londynu, spytalem czy
    grzywna moze byc odebrana i wniesiona przez kogos innego, mieszkajacego
    w miejscu mojego zameldowania. Policjant powiedzial, ze nie ma
    problemu, moge wyjezdzac, tylko ta osoba bedzie musiala to odebrac i
    zaplacic. Minelo kilka miesiecy po czym okazalo sie, ze osoby
    mieszkajace w mieszkaniu (moi rodzice) nie moga odebrac pisma z sadu i
    nikt nie moze udzielic zadnych informacji. Mam zamiar pojawic sie w
    Polsce dopiero w czerwcu, wiec chcialbym wiedziec jakie groza mi
    konsekwencje oraz jakie dzialania powinienem podjac.

    "Eye for an eye and the whole world is blind" Muhatma Gandhi

  • 2. Data: 2007-03-23 21:03:15
    Temat: Re: Grzywna nalozona przez sad grodzki.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Chewie wrote:

> [...]
    > udzielic zadnych informacji. Mam zamiar pojawic sie w Polsce dopiero w
    > czerwcu, wiec chcialbym wiedziec jakie groza mi konsekwencje oraz jakie

    A wymeldowałeś się?

  • 3. Data: 2007-03-25 10:36:37
    Od: Chewie <chewie1[cut-it]@o2.pl>

    Andrzej Lawa explained :

    > A wymeldowałeś się?

    Caly czas jestem zameldowany

    --
    "Eye for an eye and the whole world is blind" Muhatma Gandhi

  • 4. Data: 2007-03-25 19:30:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A wymeldowałeś się?