  • 1. Data: 2007-03-23 19:03:25
    Temat: Ile godzin powinien oddac pracodawca jesli zmieni dzien pracy na inny dzien.
    Od: a...@o...pl

    Witam! Mam pytanie bo moj pracodawca zmienil mi dwukrotnie w tym
    miesiacu dni pracy zamiast nocki dostalem dniowke, a zamiast przyjsc
    na osiem godzin dostalem wolne za to musialem przyjsc w inny dzien i
    odrobic ten dzien. Slyszalem ze jesli pracodawca zmieni mi dzien pracy
    i przesunie mi na inny dzien prace to moge zadac zamiast oddania
    jednej dniowki, to moge wymagac oddania poltorej dniowki czy to
    prawda? Na przyklad jesli mialem 8 godzin zmienionych to pracodawca
    powinien mi oddac 12 godzin? Jesli to prawda to prosze mi podac
    blizsze informacje gdzie takie prawo jest zapisane w Kodeksie Pracy
    czy w jakims innym kodeksie?

  • 2. Data: 2007-03-24 09:30:18
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    a...@o...pl napisał(a) :
    > Slyszalem ze jesli pracodawca zmieni mi dzien pracy
    > i przesunie mi na inny dzien prace to moge zadac zamiast oddania
    > jednej dniowki, to moge wymagac oddania poltorej dniowki czy to
    > prawda?

    Nie.

    > Na przyklad jesli mialem 8 godzin zmienionych to pracodawca
    > powinien mi oddac 12 godzin?

    Nie.

    > Jesli to prawda to prosze mi podac
    > blizsze informacje gdzie takie prawo jest zapisane w Kodeksie Pracy
    > czy w jakims innym kodeksie?

    A jeśli nie jest prawdą, to nie podawać?;-)
    KP. Nie mam teraz czasu szukać szczegółów. Od Art. 128 jest o
    czasie pracy.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !! Z konta na Onecie listy wychodzą i dochodzą tylko w 60% !!