  • 1. Data: 2007-03-23 21:42:41
    Temat: problem z przelewem
    Od: Jacek Selega <j...@g...pl>

    Witam,

    Mam takie małe pytanie. Sprawa dotyczy przelewu.

    Jakies dwa tygodnie temu wysłałem bratu przelewem pare złotych. Niefart
    chciał iż posugerowałem sie jego kontem z którego ostatnio wpłacał mi
    pieniadza.

    A jeszcze wiekszy niefart był w tym że ostatnio wpłacał mi pieniadze z
    poczty. A co za tym idzie wysłałem "pare złotych" na konto poczty.

    MOje pytanie: Czy jest jakas możliwość odzyskania tych pieniedzy ?

    Prosze o pomoc.
    pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2007-03-23 21:56:01
    Temat: Re: problem z przelewem
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 23.03.2007 Jacek Selega <j...@g...pl> napisał/a:
> [...]
    > poczty. A co za tym idzie wysłałem "pare złotych" na konto poczty.
    >
    > MOje pytanie: Czy jest jakas możliwość odzyskania tych pieniedzy ?

    Zrobiłem kiedyś dokładnie to samo. Odesłałem klientowi nadpłatę, ale nie
    zauważyłem, że wysłał mi na poczcie. Przelew (w wysokości całych 50 gr :)
    wrócił po jakimś czasie, w opisie widać było, że ktoś go najwyraźniej odesłał
    ręcznie, była jakaś literówka i skróty wyrazów.

    Jeśli Twój nie wróci, to po prostu idź na najbliższą pocztę i zapytaj, co z
    tym zrobić. Coś wymyślą. Zatrzymać dla siebie tej kasy w każdym razie nie mogą,
    bo nie jest ich. Może co najwyżej leżeć na jakimś rachunku od niezidentyfikowanych
    przelewów i czekać, aż ktoś coś z tym zrobi.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/