  • 1. Data: 2003-10-06 12:10:59
    Temat: Organizacja koncertów
    Od: "piootrj" <p...@p...onet.pl>

    Gdzie mogę znaleźć informacje o dnośnie przepisów prawnych przy organizacji
    koncertu.

    I pytanie drugie. Chcemy z grupą przyjaciół zorganizować przegląd zespołów
    muzycznych. Czy możemy taki przegląd zorganizować, czy są tu jakieś specjalne
    wymagania ?

  • 2. Data: 2003-10-07 19:53:05
    Temat: Re: Organizacja koncertów
    Od: "RamoczKa" <ramokomar@[No SPAM!]poczta.onet.pl>

    > I pytanie drugie. Chcemy z grupą przyjaciół zorganizować przegląd zespołów
    > muzycznych. Czy możemy taki przegląd zorganizować, czy są tu jakieś
    specjalne
    > wymagania ?

    Jeśli ma to być impreza masowa-to owszem są kryteria, które powinieneś
    spełniać. O tym mówi Ustawa o imprezach masowych.
    Jeśli nie jest imprezą masową-ale odbywać się będzie gdzieś w terenie-to i
    tak zezwolenie od burmistrza lub z urzędu na organizację potrzebujesz
    (lepiej mieć ;-P)

    Pozdr.