  • 1. Data: 2003-10-06 11:54:22
    Temat: Spis miejscowości w Polsce
    Od: mirek krasnowski <m...@p...pl>

    Wydawało by się, ze problem trywialny ale po dwóch godzinach poszukiwań
    w necie zero informacji. Zwracam się w zwiazku z tym do Was z pytaniem
    gdzie moge znaleźć oficjalny spis miejscowości w Polsce najlepiej w
    podziale na województwa.

    pzdr
    mirek

  • 2. Data: 2003-10-06 12:38:24
    Temat: Re: Spis miejscowości w Polsce
    Od: "Sławek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mirek krasnowski" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w necie zero informacji. Zwracam się w zwiazku z tym do Was z pytaniem
    > gdzie moge znaleźć oficjalny spis miejscowości w Polsce najlepiej w

    www.mapy.com.pl

    Sławek

  • 3. Data: 2003-10-06 13:13:42
    Od: mirek krasnowski <m...@p...pl>

    Sławek wrote:

    > www.mapy.com.pl

    dzięki serdeczne jak nie znajdę niczego tańszego to pewnie trzeba będzie
    nabyc to CD. Zastanawia mnie czy nie jest gdzieś opublikowany w jakimś
    monitorze Polskim czy czymś takim. W końcu jak zmieniano podział
    administracyjny kraju to gdzieś musieli napisać co do jakiego
    województwa. Znaleźć jednak w sieci ciężko.

    pzdr
    mirek

  • 4. Data: 2003-10-06 13:19:08
    Od: "Lunakk" <l...@b...arcro.de>

    Człek mirek krasnowski wystukał w pocie czoła:

    http://www.stat.gov.pl/

    --
    Lunakk
    Proud Member of EgoKidz -==[EK]==-

  • 5. Data: 2003-10-06 13:38:44
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

> [...]
    > w necie zero informacji. Zwracam się w zwiazku z tym do Was z pytaniem
    > gdzie moge znaleźć oficjalny spis miejscowości w Polsce najlepiej w

    jak znajdziesz to podaj link
    mi tez by sie to przydalo

    pozdrawiam