  • 1. Data: 2003-10-06 11:44:00
    Temat: Zakladam firme
    Od: "Rafał" <j...@w...pl>

    ale szkopul w tym ze za tydzien mam odbior domu a za jakies 3 tygodnie bede
    mial w nim meldunek. Obecnie zatem jestem bezdomny;) bo poprzedni dom
    sprzedalismy. Czy zatem musze czekac az dostane meldunek i wtedy dopiero
    zakladac firme czy moze da sie to jakos obejsc, bo zalezy mi na czasie??

  • 2. Data: 2003-10-06 12:14:14
    Temat: Re: Zakladam firme
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Rafał napisał:
    > Czy zatem musze czekac az dostane meldunek i wtedy dopiero
    > zakladac firme czy moze da sie to jakos obejsc, bo zalezy mi na czasie??

    nie musisz

    we wniosku o rozpoczęcie działalności podajesz adres, pod którym można
    Cie zastać - nie musisz tam być zameldowany

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl