  • 11. Data: 2005-05-14 23:48:36
    Temat: Re: Oprogramowanie na licencji GNU
    Od: poreba <d...@p...com>

    vasa <e...@s...se> niebacznie popelnil
    news:SKqhe.840$mv5.521@trndny07:

    > Panie Dupko, przepraszam, Piwko.
    Słuchaj, to że na psp nikomu się nie chce, nie znaczy że na innej
    ktoś nie zachce sprawdzić czy te wschodnie Madison takie duże,
    i czy daleko od Stoughton.

    --
    pozdro
    poreba

  • 12. Data: 2005-05-15 09:41:47
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 14.05.2005 Remek <c...@t...cos> napisał/a:
    > Chodzi tu glownie o program biurowy StarOffice.

    A czemu nie oparty na licencji GNU OpenOffice?
    Lepszy, szybszy, bardziej funkcjonalny.

    > Co nalezy zrobic aby oprogramowanie w firmie bylo legalne? (licencja GNU)

    Oprogramowania na licencji GNU legalizowac w zaden sposob nie musisz.
    Ale StarOffice na licencji GNU nie jest.

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 13. Data: 2005-05-15 11:03:52
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <d64vge$go7$1@inews.gazeta.pl> Remek napisal(a):

    > wiem, ale czy jak sciagne na uzytek firmy to bedzie legalne??

    Na ux.pl kupisz za 70zł.
    I będziesz miał fakturę, która dla POLSKICH U.S. jest jak "czary-mary"

    :)

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848,gg:1100100111000000111010

  • 14. Data: 2005-05-16 06:32:59
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 14 May 2005 23:48:36 +0000 (UTC),
    poreba <d...@p...com> screamed:
    > Sluchaj, to ze na psp nikomu sie nie chce, nie znaczy ze na innej
    > ktos nie zachce sprawdzic czy te wschodnie Madison takie duze,
    > i czy daleko od Stoughton.

    Widzisz. Ja go juz od bodajze miesiaca nie czytuje.
    Wystarczy ciac po:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 08:31:26 user up 10613 days, 20:26, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    As of next week, passwords will be entered in Morse code.

  • 15. Data: 2005-05-16 10:25:49
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> popełnił 16 maj 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:slrnd8gfk3.jce.pipene-news@beast.tu.kielce.pl:

    > Widzisz. Ja go juz od bodajze miesiaca nie czytuje.
    > Wystarczy ciac po:
    Na innych grupach zdarzają się rozsądni ludzi z verizonowego dsla piszący.
    Mozliwe tez ze ma tam zombie jakies a sam z trojmiasta nadaje, kto wie,
    komu sie chce. Szkoda tak w czambuł. Na jednej maszynce tnę go po innym
    charakterystycznym (w zestawieniu z IP) elemencie w nagłówkach.

    --
    pozdro
    poreba

  • 16. Data: 2005-05-16 10:48:05
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 16 May 2005 10:25:49 +0000 (UTC),
    poreba <d...@p...com> screamed:
> [...]
    > komu sie chce. Szkoda tak w czambuł. Na jednej maszynce tnę go po innym
    > charakterystycznym (w zestawieniu z IP) elemencie w nagłówkach.

    Filtrowanie oczywiscie tylko w oprebie psp.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 13:47:20 user up 10613 days, 1:42, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Life would be so much easier if we could just look at the source code.