  • 1. Data: 2005-05-14 11:45:55
    Temat: warunki darowizny
    Od: "maciej" <m...@o...pl>

    Witam!
    Babcia obdarowała mnie domem, jednak mz czasem w główce jej się
    poprzewracało, jest uciążliwa w życiu codziennym, czy mogę sądownie dokonać
    warunków korzystania z domu, czyli: wydzielic jej kuchnie , łazienke itp.
    z których sama będzie korzystać. Nadmienie że były toczone sprawy pzreciwko
    babci ( za utrudnianie życia - tak to określe ogólnie), czy nie bedzie
    miała ona wtedy podstaw do cofnięcia darowizny.
    ----------
    Maciej

  • 2. Data: 2005-05-14 16:33:53
    Temat: Re: warunki darowizny
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "maciej" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dokonać
    > warunków korzystania z domu, czyli: wydzielic jej kuchnie , łazienke

    Na dworzec ja wyrzuc 'wdzieczny' wnuku.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-05-15 01:11:07
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <42862571$1$27752$f69f905@mamut2.aster.pl> SQLwysyn napisal(a):

    > Użytkownik "maciej" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Na dworzec ja wyrzuc 'wdzieczny' wnuku.

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848,gg:1100100111000000111010

  • 4. Data: 2005-05-15 01:14:51
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <d64ol0$on8$1@nemesis.news.tpi.pl> maciej napisal(a):

> [...]
    > babci ( za utrudnianie życia - tak to określe ogólnie), czy nie bedzie
    > miała ona wtedy podstaw do cofnięcia darowizny.

    Rzezcywiście, musiało sie jej 'z czasem w główne poprzewracać"
    że AKURAT Ciebie wybrała.

    Ale niemartw się, Rodzina jej bład naprawi. I ci darowiznę zabiorą.

    > ----------
    > Maciej
    To miał (dopiero) chyba być delimiter?

  • 5. Data: 2005-05-15 10:54:49
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl>

> [...]

    > babci ( za utrudnianie życia - tak to określe ogólnie), czy nie bedzie
    > miała ona wtedy podstaw do cofnięcia darowizny.

    Rzezcywiście, musiało sie jej 'z czasem w główce poprzewracać"
    że AKURAT Ciebie wybrała.

    Ale nie martw się, Rodzina jej błąd naprawi. I ci darowiznę zabiorą.

    > Maciej
    To (dopiero) miał chyba być delimiter?