  • 1. Data: 2005-05-14 12:03:44
    Temat: wygrana sprawa , co dalej
    Od: "gu1iwer" <e...@p...onet.pl>

    Witam ,właśnie zakończyła się moja sprawa , po apelacji prokuratora , wyrok
    został utrzymany - uniewinniony. Co dalej powinieniem robić , czy należy mi
    się zwrot kosztów adwokackich (sprawa ciągnęła się 5 lat) , czy należy mi
    się odszkodowanie za zajęty sprzęt ? ( zabrali mi komputer i dużo
    oprogramowania ze sklepu - oryginalnego , w pudełkach ) w momencie jak mi to
    zabierali miało to jakąś wartość , a ile wart jest 6 letni komputer i
    programy które wtedy kosztowały znacznie - a teraz za darmo są dodawane do
    gazet . co mogę zrobić ?

  • 2. Data: 2005-05-15 01:09:21
    Temat: Re: wygrana sprawa , co dalej
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <d64pek$88o$1@news.onet.pl> gu1iwer napisal(a):

    > a ile wart jest 6 letni komputer i
    > programy które wtedy kosztowały znacznie - a teraz za darmo są dodawane do
    > gazet . co mogę zrobić ?

    Tyle, ile OBECNIE kosztuje sprzęt o PORÓWNYWALNEJ klasie jakosciowej do
    tej, jaką miał WTEDY tWÓJ sprzęt.
    A programy, no to tu chyba przez porównanie.

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848,gg:1100100111000000111010