  • 1. Data: 2003-10-15 16:32:48
    Temat: Oprogramowanie firmy OficynaMM
    Od: "Trui" <t...@o...pl>

    Witam!
    Chcialbym zachecic panstwa do zapoznania sie z oferta wydawnictwa
    prawniczego oficynaMM.
    Na naszej stronie internetowej http://www.oficynamm.pl
    zamiescilismy do pobrania wersje demonstracyjne naszych programow. Wsrod
    nich znajduja sie miedzy innymi PKWiU, Kapital poczatkowy, Klasyfikacja
    obiektów budowlanych...

    Serdecznie zapraszam do przetestowania ich.
    Wszelkie uwagi prosze kierowac na adres email
    dpolarczyk(malpa)oficynamm.pl

    Pozdrawiam
    Dariusz Polarczyk

  • 2. Data: 2003-10-15 17:36:34
    Temat: Re: Oprogramowanie firmy OficynaMM
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-10-15 18:32 Trui napisał(a):

    >Na naszej stronie internetowej (...)
    >zamiescilismy do pobrania wersje demonstracyjne naszych programow.

    NTG-> pl.comp.nowe-programy
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam! (Cato)

  • 3. Data: 2003-10-16 08:49:41
    Od: "Trui" <t...@o...pl>

    > NTG-> pl.comp.nowe-programy

    I tu sie nie zgodze... Nie jest to informacja o nowych programach ale
    zachecenie okreslonej grupy ludzi do przetestowani ich. Zalezy mi na trafnym
    wyborze grupy docelowej... dlatego zdecydowalem sie na posta na tej grupie.
    Mam nadzieje ze nikogo to nie urazilo!

    Pozdrawiam
    Dariusz Polarczyk

  • 4. Data: 2003-10-16 10:52:45
    Od: lukasz_p <l...@W...pl>

    Użytkownik Trui napisał:

    > I tu sie nie zgodze... Nie jest to informacja o nowych programach
    Czy w takim razie mozna z tego rozumiec, ze jest to informacja o starych
    programach? :->

    >ale zachecenie okreslonej grupy ludzi do przetestowani ich.
    > Zalezy mi na trafnym wyborze grupy docelowej... dlatego zdecydowalem sie na posta
    na tej grupie.
    A ja myslalem, ze na maksymaliazacji zysku :->

    > Mam nadzieje ze nikogo to nie urazilo!
    tych co maja staly dostep do internetu, pewnie nie
    ale jest to SPAM :-P

    ps. proponuje kontunuacje tej dyskusji na pl.news.mordplik

    --
    pozdrawiam
    lukasz_p