  • 1. Data: 2003-10-15 15:44:51
    Temat: Hipoteka - jest czy nie ma?
    Od: Korowiow <s...@N...go2.pl>

    Witam.

    W roku 1992 został wzięty kredyt bankowy. Zabezpieczeniem kredytu miała
    być hipoteka.
    W tym roku kredyt został spłacony. Bank wydał mi zgodę na wykreślenie
    hipoteki.
    Zwróciłem się do Sądu o odpis z księgi wieczystej. Dział IV nie
    zawierał wpisów. W zbiorze dokumentów znajduje się jedynie decyzja
    banku o przyznaniu kredytu i akt notarialny stwierdzający obciążenie
    nieruchomości hipoteką dla zabezpieczenia kredytu.
    W sekretariacie wydziału ksiąg wieczytych nie uzyskałem jednoznacznej
    odpowiedzi na pytanie czy mam składać wniosek o wykreślenie hipoteki,
    która nie została wpisana.
    Co w tej sytuacji zrobić?

    --
    Sławek