  • 1. Data: 2003-10-15 15:08:48
    Temat: Wymiana gwarancyjna - prosba o pomoc
    Od: "etarchi" <e...@p...fm>

    Witam,
    Zadaje pytanie na tej grupie pierwszy raz i mam nadzieje, ze ktos mi pomoze,
    bo nie wiem juz gdzie szukac odpowiedz na moje pytanie.

    Problem jest nastepujacy, mam telefon (dla zainteresowanych - nokia), ktory
    byl juz 2 razy naprawiany na gwarancji. W tej chwili usterka, ktora byla
    naprawiana 2 tygodnie temu powrocila. Jakie warunki musza zaistniec abym
    mogl domagac sie (i otrzymac) od Nokii nowy telefon? Slyszalem kiedys, ze
    jesli 2 razy wystapi ta sama usterka, ale nie wiem czy to prawada. W jaki
    sposob nalezy taka prosbe zlozyc? Pisemnie w serwisie, czy moze wyslac do
    ccentrali?

    Bardzo prosze o pomoc! lub ew. moze wiecie gdzie we Wroclawiu sa jakies
    bezplatne porady prawne lub cos w tym stylu.

    Pozdrowienia dla calej grupy!

    P.S.
    prosze odpowiedzi przsylac (jesli to nie klopot) rowniez na adres:
    e...@p...fm

  • 2. Data: 2003-10-15 17:07:16
    Temat: Re: Wymiana gwarancyjna - prosba o pomoc
    Od: kam <X...@X...plX>

    etarchi wrote:
> [...]
    > sposob nalezy taka prosbe zlozyc? Pisemnie w serwisie, czy moze wyslac do

    to zależy od treści gwarancji

    > Bardzo prosze o pomoc! lub ew. moze wiecie gdzie we Wroclawiu sa jakies
    > bezplatne porady prawne lub cos w tym stylu.

    miejski rzecznik konsumentów (w urzędzie miasta) lub Klub Federacji
    Konsumentów - adres: www.federacja-konsumentow.org.pl

    KG