  • 1. Data: 2005-09-07 20:37:58
    Temat: Oplaty zwiazane z kupnem mieszkania.
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Witam

    Czy ktos moze mi powiedziec gdzie znajde wykaz kosztow kupna mieszkania na
    rynku wtornym?
    Czy te oplaty mozna wrzucic w jakis sposob w kredyt?

    Dziekuje Tomek

  • 2. Data: 2005-09-07 23:22:42
    Temat: Re: Oplaty zwiazane z kupnem mieszkania.
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy ktos moze mi powiedziec gdzie znajde wykaz kosztow kupna mieszkania na
    > rynku wtornym?
    > Czy te oplaty mozna wrzucic w jakis sposob w kredyt?

    --- U notariusza ??
    ---- Podnoszac wartosc mieszkania na papierku ?

  • 3. Data: 2005-09-08 05:59:38
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dfnj3e$ode$1@atlantis.news.tpi.pl>, Tomek wrote:
    > Witam
    >
    > Czy ktos moze mi powiedziec gdzie znajde wykaz kosztow kupna mieszkania na
    > rynku wtornym?

    W googlu, na stronach agencji, w samych agencjach, u notariusza.
    Trzeba wiedzieć jaka forma własności mieszkania.

    Renata