  • 1. Data: 2005-09-07 18:55:43
    Temat: Mandat karny
    Od: "Michał 'mehau' Grabczyk" <m...@w...samochody.org>

    Witam

    Wczoraj na pustej, prostej drodze zatrzymala mnie policja za przekroczenie
    dozwolonej predkosci i wlepila mandat na okragla sume 500zl.
    Uwazam, ze calkowicie nieslusznie, gdyz zagrozenie dla ruchu drogowego
    stanowilem niewielkie, wrecz znikome. Jednakze prawo jest prawem i kare
    poniesc musze :(
    Natomiast wpadl mi inny pomysl do glowy. Czy w/w kwote moge wplacic na dom
    dziecka lub inna instytucje charytatywna? Jak to zrobic?

    Szczerze powiem, ze nie mam ochoty wspomagac policjantow polujacych na
    pustych, bocznych drogach :/

    mehau

  • 2. Data: 2005-09-07 19:01:07
    Temat: Re: Mandat karny
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Natomiast wpadl mi inny pomysl do glowy. Czy w/w kwote moge wplacic na dom
    > dziecka lub inna instytucje charytatywna? Jak to zrobic?

    Nie ... masz wplacic na podane konto.

    > Szczerze powiem, ze nie mam ochoty wspomagac policjantow polujacych na
    > pustych, bocznych drogach :/

    Wcale ich nie wspomagasz. Ta kasa idzie na urzednikow.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-09-07 19:11:19
    Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@p...net>

    Michał 'mehau' Grabczyk <m...@w...samochody.org> pisze:
    > Natomiast wpadl mi inny pomysl do glowy. Czy w/w kwote moge wplacic
    > na dom dziecka lub inna instytucje charytatywna? Jak to zrobic?

    Zaraz każdy kierowca założyłby sobie instytucję charytatywną
    i wpłacał na swoje konto...

    --
    ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to

  • 4. Data: 2005-09-07 19:11:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał 'mehau' Grabczyk napisał(a):

> [...]
    > Uwazam, ze calkowicie nieslusznie, gdyz zagrozenie dla ruchu drogowego
    > stanowilem niewielkie, wrecz znikome. Jednakze prawo jest prawem i kare

    No coz jakby ktos tam nagle wyskoczyl na tej drodze to co wtedy?

    > Natomiast wpadl mi inny pomysl do glowy. Czy w/w kwote moge wplacic na dom
    > dziecka lub inna instytucje charytatywna? Jak to zrobic?

    Nie da sie. Kazdy by wolal zeby np. jego ZUS szedl do jakiejs instytucji
    finansowej, bo przynajmniej zysk by z tego jakis byl.

    > Szczerze powiem, ze nie mam ochoty wspomagac policjantow polujacych na
    > pustych, bocznych drogach :/

    I nie wspomozesz.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-09-07 19:12:56
    Od: "Michał 'mehau' Grabczyk" <m...@w...samochody.org>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ... masz wplacic na podane konto.

    A jak napisze podanie z prosba do mazowieckiego urzedu wojewodzkiego ??
    Jest jakas szansa na pozytywne rozpatrzenie ??

    > Wcale ich nie wspomagasz. Ta kasa idzie na urzednikow.

    Tym bardziej wole wplacic na dom dziecka :)

    Pozdrawiam
    mehau

  • 6. Data: 2005-09-07 19:17:14
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Tym bardziej wole wplacic na dom dziecka :)

    Mogles wiec nie przyjac mandatu, odbylaby sie rozprawa w sądzie grodzkim
    i tam powiedzialbys, ze proponujesz zapłatę tej kwoty na pewien
    okreslony szczytny cel. Sędzia zgodziłby sie albo i nie ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2005-09-07 19:22:40
    Od: "Michał 'mehau' Grabczyk" <m...@w...samochody.org>

    > Mogles wiec nie przyjac mandatu, odbylaby sie rozprawa w sądzie grodzkim
    > i tam powiedzialbys, ze proponujesz zapłatę tej kwoty na pewien
    > okreslony szczytny cel. Sędzia zgodziłby sie albo i nie ...

    Zrobie to nastepnym razem, jesli dam sie zlapac :P

    Pozdrawiam
    mehau

  • 8. Data: 2005-09-07 19:29:03
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Zrobie to nastepnym razem, jesli dam sie zlapac :P

    Koniecznie napisz o wyniku rozprawy ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 9. Data: 2005-09-07 19:29:57
    Od: scream <n...@p...pl>

    Mithos napisał(a):
    > No coz jakby ktos tam nagle wyskoczyl na tej drodze to co wtedy?

    Ty również jesteś entuzjastą spadających nagle fortepianów?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2005-09-07 21:12:19
    Od: "A.S." <T...@z...adres.poczty.pl>

    > No coz jakby ktos tam nagle wyskoczyl na tej drodze to co wtedy?

    "A jakby tam bylo przedszkole... w przyszlosci...
    [...]
    Powiedzial, ze matka siedzi z tylu, tak powiedzial...
    [...]
    I nie mowcie mi ze wasza matka siedzi z tylu !! "

    ;-)

    Pozdr
    A.S.