  • 1. Data: 2005-09-07 19:48:48
    Temat: Jak przeliczyć urlop z Karty Nauczyciela na Kodeks Pracy???
    Od: oVo <o...@o...i.hate.spam.poczta.onet.pl>

    Witam

    W tym roku szczęśliwie zakończyłem karierę nauczyciela i poszedłem od
    1 września do normalnej pracy. I natknąłem się na problem którego się
    nie spodziewałem:

    Nikt nie wie ile przysługuje mi urlopu do końca roku kalendarzowego!

    Według Karty Nauczyciela wykorzystałem cały urlop przysługujący mi ale
    _w_roku_szkolnym_. Przeszukałem KP i nie znalazłem nic na ten temat.
    Gdyby ktoś wiedział jaki akt prawny pozwala połączyć jedno z drugim to
    byłbym wdzięczny za informację.

    Pozdrawiam

    Janek

  • 2. Data: 2005-09-07 20:08:03
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    oVo wrote:
> [...]
    > _w_roku_szkolnym_. Przeszukałem KP i nie znalazłem nic na ten temat.
    > Gdyby ktoś wiedział jaki akt prawny pozwala połączyć jedno z drugim to

    w zasadzie to nic ci juz nie przysługuje, bo urlop nauczycielowi
    przysługuje w okresie wolnym od nauki, a takowy juz wykorzystałeś w
    czasie ferii i na wakacjach.

  • 3. Data: 2005-09-07 20:41:49
    Od: oVo <o...@o...i.hate.spam.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik przedstawiajacy sie jako witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> napisal mniej wiecej Wed, 07 Sep
    2005 15:08:03 -0500 (o ile mu zegarek dobrze chodzi) cos takiego:

    >w zasadzie to nic ci juz nie przysługuje, bo urlop nauczycielowi
    >przysługuje w okresie wolnym od nauki, a takowy juz wykorzystałeś w
    >czasie ferii i na wakacjach.

    No i mnie taka informacja by wystarczyła ale w firmie chcą jakiegoś
    konkretnego paragrafu, bo jak powiem że mam zero a w przyszłym roku
    się okaże że jednak coś mi przysługiwało z jakiegoś tytułu (np. 1/3
    urlopu według Kodeksu Pracy, bo tyle roku zostało do końca roku)
    to będą problemy.

    Pozdrawiam

    Janek

  • 4. Data: 2005-09-07 23:28:32
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dsjuh1pu9os3r1ik00i1lm97tjc5p21sgt@4ax.com oVo
    <o...@o...i.hate.spam.poczta.onet.pl> pisze:

    > No i mnie taka informacja by wystarczyła ale w firmie chcą jakiegoś
    > konkretnego paragrafu,
    A czemu to Ty miałbyś dokonywać analizy tego problemu i podawać rozwiązanie?

    Jotte

  • 5. Data: 2005-09-08 07:23:16
    Od: "flashi" <f...@e...pl>

    hmmm
    a nie jest to tak ze wg karty masz tyle a tyle urlopu, a wg kodeksu masz go
    np 26 dni w skali roku po 10 latach pracy...
    jesli wykozystales go juz wiecej niz 26 dni to juz niemasz urlopu ...
    ale co ja tam wiem :)