  • 1. Data: 2005-09-07 19:27:46
    Temat: Kupno mieszkania a rozpatrzenie umowy z pracy.
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Witam

    Nietypowe pytanie. Mam zamiar kupic mieszkanie, pracuje na umowe o dzielo,
    pan z banku wymaga ciagu umow z roku.
    Przegladnelem papiery i zastanawia mnie fakt iz na umowach widnieje jedynie
    moj i pracodawcy podpis. Nie posiadaja one zadnej pieczatki. Czy pan z banku
    moze odeslac mnie do pracodawcy o podbicie pieczatek czy jest to nie
    wymagane?

    Dziekuje za informacje jezeli ktos cos by wiedzial na ten temat.

    Tomek