  • 11. Data: 2010-12-22 20:24:14
    Temat: Re: Opinie w internecie a możliwość ścigania po sądach
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:ietlt8$sjd$1@node1.news.atman.pl...

    > Zadzwoń na numer z którego wysłano ci SMSa i wyjaśnij nie
    > ugniesz się przed próbą zastraszenia. Dobrze było by nagrać
    > tę rozmowę, może gościa poniosą nerwy nabluzga i ty będziesz
    > miał podstawę do straszenia jego.

    Tylko po co się denerwować. Ja bym im właśnie odpisał SMS-em, że jest to
    Twoja opinia o ich firmie. Masz do niej prawo.

  • 12. Data: 2010-12-22 20:24:42
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 22.12.2010 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał/a:
    > O ile z jakiegoś forum usunąć można to z usenetu jest to
    > problematycznie. Teoretycznie usuniesz ale kopie zostaną.
    > Jeśli wszystkie opinie o które ma pretensję przedstawiciel
    > firmy są takie jak podana to olej firmę.
    > Zadzwoń na numer z którego wysłano ci SMSa i wyjaśnij nie
    > ugniesz się przed próbą zastraszenia. Dobrze było by nagrać
    > tę rozmowę, może gościa poniosą nerwy nabluzga i ty będziesz
    > miał podstawę do straszenia jego.

    Nigdzie nie dzwonić. Olać temat i tyle. SMSy to sobie można wysyłać na
    audiotele.
    --
    Samotnik

  • 13. Data: 2010-12-22 22:38:45
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-12-22 20:09, Bartosz Augustyniak pisze:

    > Generalnie zostaje usenet
    > Tu mi było łatwiej znaleźć niż na googlu
    > http://www.wirtualna.lodz.pl/forum/showthread.html?t
    =93616

    No to ja "VB Vertical" też będę omijał szerokim łukiem, nie tylko dla
    powodów które Ty podałeś, bo ciężko się ustosunkować, ale przez te SMSy
    i próba nacisku na Ciebie, dały mi dużo do myślenia.

  • 14. Data: 2010-12-22 23:52:59
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    begin o nicku witek napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > ???
    Dołączam do pytania, co w tym złego? Czy tylko masz fobię na punkcie kopert
    bąbelkowych?

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 15. Data: 2010-12-23 08:36:10
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 22.12.2010 Maciek <m...@e...one.nospam.pl> napisał/a:

    > Dołączam do pytania, co w tym złego? Czy tylko masz fobię na punkcie kopert
    > bąbelkowych?

    Nowe książki wysyłane w ten sposób mają poobijane rogi i krawędzie. Koperta
    bąbelkowa nie jest żadnym zabezpieczeniem dla twardej książki. Jeśli już
    kupuję NOWE książki, to nie po to, żeby wyglądały jak ze śmietnika. A
    wystarczy wydać kilkadziesiąt groszy na kartonowe pudełko. Niestety
    przeciętny sprzedający na allegro jest chciwy - chętnie bierze kilkanaście
    złotych za wysyłkę (a potem z regułyi tak wysyła listem poleconym,
    kosztującym 4-5 zł), ale przyoszczędzi grosze na opakowaniu.
    --
    Samotnik

  • 16. Data: 2010-12-23 08:44:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/23/2010 2:36 AM, Samotnik wrote:

> [...]
    > złotych za wysyłkę (a potem z regułyi tak wysyła listem poleconym,
    > kosztującym 4-5 zł), ale przyoszczędzi grosze na opakowaniu.

    kwestia jakości koperty.
    W dobrej kopercie ze sporymi bąbelkami nie ma prawa sie zagiąć.
    To nie kwestia koperty z bąbelkami tylko jakości samego opakowania.

  • 17. Data: 2010-12-23 08:49:01
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 20:24:42 +0000, Samotnik napisał(a):

    > Nigdzie nie dzwonić. Olać temat i tyle. SMSy to sobie można wysyłać na
    > audiotele.

    100% racji. Ludziom się już teraz od tych sądów we łbach poprzewracało.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 18. Data: 2010-12-23 09:24:56
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Bartosz Augustyniak napisał(a):
    > żona z nim
    > próbowała gadać ale facet jest zacietrzewiony.
    Reaguje jak pies. Wyczuwa że przeciwnik się boi, więc atakuje.
    Ja w Twoim opisie nie widzę nic, za co by miał Ciebie po sądach ciągać.

    Najlepsza obroną jest atak. Jeszcze nic nic straconego. Ale to Ty
    musisz tak zadziałać by mu zwieracze popuściły. Po czymś takim
    odpieprzy się.
    --
    Krzysiek

  • 19. Data: 2010-12-24 02:18:10
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Bartosz Augustyniak" <ogest@toya_usunto.net.pl> wrote in message

    > Były prawdą, ale to pewnie dopiero będę mógł wykazać przed sądem, a tam
    > już może nie być takie oczywiste i w ogóle nie mam na to ochoty

    Prawd jest kilka i kazda moze byc inna.
    A wg. mnie to ta pasciarska firma nic nie moze zrobic, bo jest wolnosc slowa
    i opinie mozesz napisac, byle kogos nie obrazic, nie ma tam wymienionych
    nazwisk a jedynie firma - twoja opinia wolno ci, nawet jesli bylo by inaczej
    to w twojej ocenie firma jest do niczego i ja odradzasz.
    A to, ze polska na glowie stoi to inna sprawa. Zapomnij, uznaj sms za glupi
    zart -jak sie powtorza zadzwon i popros o niwysylanie sms bo to twoj
    prywatny telefon a to juz bedzie z ich strony spamowanie.
    I przede wszystkim nie bac sie pisac opini o firmach, od tego sa grupy
    dyskusyjne by dyskutowac ta firma tez moze podyskutowac na grupie.

  • 20. Data: 2010-12-24 12:35:24
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > W marcu zamieściłem na 2-3 portalach i na grupie dyskusyjnej regionalne
    > niepochlebną opinię

    Czlowieku, ty chyba w zyciu niepochlebnej opinii nie widziales :)

    Jezeli to co napisales, to prawda, to odpisz facetowi, ze z przyjemnoscia
    spotkasz sie z nim przed sadem.

    Moze ci bedzie troche przykro, jak sad go zj***bie na maksa, ale sam chcial
    :)

    --
    pozdrawiam
    Nullification