  • 131. Data: 2003-11-17 19:15:15
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: Arek <a...@e...net>

    Flashi rzecze:
    [..]
    > Troche przegiales ... Jesli wiemy o kim jest mowa (chociazby sledzac grupe)
    > gosc leszek obraza tym zdaniem tylko tego jednego Kowalskiego ...

    Się kręcicie w kółki.
    Masz rację, że takim zdaniem - Kowalski jest głupi - obraża konkretnego
    Kowalskiego. Ale jak pisze, że psu by nie dał takiego nazwiska
    np. Kowalski to narusza godność każdej osoby z takim nazwiskiem.

    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 132. Data: 2003-11-17 20:06:57
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    > Się kręcicie w kółki.
    > Masz rację, że takim zdaniem - Kowalski jest głupi - obraża konkretnego
    > Kowalskiego.

    :)

    >Ale jak pisze, że psu by nie dał takiego nazwiska
    > np. Kowalski to narusza godność każdej osoby z takim nazwiskiem.

    Z tym sie zgadzam :)

    Ogolnie Leszek stoczyl sie juz bardzo ...

  • 133. Data: 2003-11-17 20:44:21
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> napisał w
    wiadomości news:bpb9p0$2a4$1@korweta.task.gda.pl

    > Z tym sie zgadzam :)

    Dlaczego się zgadzasz?. Czyżbyś nazywał się Kowalski?
    Ja tak się nazywam i *nie zgadzam* się z tym gdyż
    w ogóle nie czuję się w jakikolwiek sposób urażony
    lub obrażany.
    Wyrywacie zdania z większego kontekstu co wypacza
    sens słów Leszka.

    > Ogolnie Leszek stoczyl sie juz bardzo ...

    Czyżby zaczął nadużywać...? :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Przechodzień nie miał żadnego pomysłu jak uciekać, więc go przejechałem."

  • 134. Data: 2003-11-17 21:20:39
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ja tak się nazywam i *nie zgadzam* się z tym gdyż
    > w ogóle nie czuję się w jakikolwiek sposób urażony

    mowisz ze jak ktos pisze ze Twojego okropnego nazwiska niedalby nawet psu
    nie obraza Cie . ?? Nie ma na mysli Ciebie ale ogolnie przyrownuje osoby o
    Twoim nazwisku do czegos gorszego niz pies w znaczeniu zlym...

    > Wyrywacie zdania z większego kontekstu co wypacza
    > sens słów Leszka.

    Wiesz... tak na poczatku jak odpisalem na post maYk'a to wlasnie wyrwane z
    kontekstu to bylo ... Jednak leszek wyranie napisal ze nazwisko Asteca jest
    tak ochydne ze nawet psu by go nie dal ... a to jednak obraza tych
    wszystkich Kowalskich

    > Czyżby zaczął nadużywać...? :)

    na to wyglada :)

  • 135. Data: 2003-11-17 23:18:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej_K. rzecze:
    > Dlaczego się zgadzasz?. Czyżbyś nazywał się Kowalski?
    > Ja tak się nazywam i *nie zgadzam* się z tym gdyż
    > w ogóle nie czuję się w jakikolwiek sposób urażony
    > lub obrażany.

    Bo Kowalski to pospolite i trywialne nazwisko... *

    > Wyrywacie zdania z większego kontekstu co wypacza
    > sens słów Leszka.

    Ale kto niby wyrwał jego słowa z kontekstu ?

    > Czyżby zaczął nadużywać...? :)

    Kto wie?

    Arek

    * Nie ukłuło Cię serduszko jak to przeczytałeś? ;)

  • 136. Data: 2003-11-18 05:50:59
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> napisał w
    wiadomości news:bpbe37$1pp$1@korweta.task.gda.pl

    > mowisz ze jak ktos pisze ze Twojego okropnego nazwiska niedalby nawet
    > psu nie obraza Cie . ?? Nie ma na mysli Ciebie ale ogolnie przyrownuje
    > osoby o Twoim nazwisku do czegos gorszego niz pies w znaczeniu zlym...

    Czyżbyś nie rozumiał iż Leszkowa złośliwość była
    skierowana do konkretnej osoby o tym nazwisku?
    Reszta Buzdyganów (i ówek) może się czuć
    "bezpieczna". :) Dotyczy to również Kowalskich
    ( i ówek)

> [...]
    > nazwisko Asteca jest tak ochydne ze nawet psu by go nie dal ... a to
    > jednak obraza tych wszystkich Kowalskich

    Czytam ten bezsensowny wątek od początku. Wiem
    jak i co się zaczęło i czego co dotyczy. Zdania nie
    zmienię co nie zmienia faktu, że *nierentowne*
    *kopalnie trzeba zamknąć* :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Alkohol i namiętność jednakowo zawracają w głowie."

  • 137. Data: 2003-11-18 06:07:22
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w
    wiadomości news:bpbkue$j5g$2@inews.gazeta.pl

    > Bo Kowalski to pospolite i trywialne nazwisko... *

    Z "pospolitym" się zgodzę, ale z tą "trywialnością"
    która ma wiele znaczeń (m.in. pospolity, ale i też
    prostacki, ordynarny, wulgarny),trochę nie bardzo,
    a tylko dlatego iż nie ma w nim nic z powyższego.
    Gdybym nazywał się np. Ruchała wtedy to określenie
    byłoby bardziej trafne. :)

    > Ale kto niby wyrwał jego słowa z kontekstu ?

    M.in. Ty.

    > * Nie ukłuło Cię serduszko jak to przeczytałeś? ;)

    Nie, a dlaczego wyjaśniłem Ci wyżej.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "U kobiety nie są ważne nogi tylko serce, które bije między nimi."

  • 138. Data: 2003-11-18 06:55:57
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-11-17 22:20, Flashi wrote:
> [...]
    > kontekstu to bylo ... Jednak leszek wyranie napisal ze nazwisko Asteca jest
    > tak ochydne ze nawet psu by go nie dal ... a to jednak obraza tych

    1. pies jest przyjacielem człowieka
    2. niedługo zostaną zalegalizowane związki ze zwierzętami
    3. nie ma rozporządzenia w sprawie nadawania psom nazwisk

    jeżeli więc ktos mówi, że nie nadałby psu nazwiska innej, znanej i
    szanowanej osoby, to ujawnia się jako człowiek miłujący prawo,
    praworządny. Pies jest symbolem wierności i przyjaźni - w niektórych
    kulturach twierdzą ponadto, że jest smaczny. Jaka tu obraza?

    Pzdr: Catbert

  • 139. Data: 2003-11-18 08:35:13
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> napisał w wiadomości

    > mowisz ze jak ktos pisze ze Twojego okropnego nazwiska niedalby nawet psu
    > nie obraza Cie . ??

    A nazwałbyś psa "buzdyganem" ?? Odpowiedz szczerze. Bo ja nie i dlatego tak
    napisałem.
    Ponadto sądziłem że to nie jest wogóle nazwisko tylko nick. Buzdygan jakoś
    tak "tępo" brzmi;))

    Lesze

  • 140. Data: 2003-11-18 08:45:22
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "maYk" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A wiec, piszac "Kowalski to głupek" naruszyles godnosc kazdego kto nosi
    to nazwisko.

    Wydaje ci się.

    > bo pewnie jestes malym zakompleksionym okularnikiem ktorym wszyscy
    > zawsze pomiatali, a usenet uwazasz za miejsce w ktorym mozesz sobie
    > napisac co tylko chcesz, bo i tak nikt nie dowie sie kim jestes.. Zgadlem?

    Patrzyłeś w lustro czy warstwa antyrefleksyjna ci zeszła z monitora??

    > Ty chyba niedokladnie mnie zrozumiales,

    Ty niedokładnie wiesz o czym piszesz.

    > bo nie jest to zbyt kulturalne zachowanie.

    Faktycznie. Zbyt kulturalne to nie jest.Ale do głąba inaczej nie dociera.

    > Myslalem ze w tym kraju mozna swoja opinie wyrazic,

    Można. Ale potem trzeba ponosić za to konsekwencje. A więc nie dziwić się że
    nazwą cię menelem jeśli piszesz jak menel albo wyzwią cię od głupka jak
    napiszesz jak głupek.

    Leszek