  • Data: 2003-11-10 23:22:48
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Flashi" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:booqql$s4o$1@korweta.task.gda.pl...

> [...]
    > terrorystów przeciw sobie, którzy prędzej
    > rozwalą państwo w drzazgi niz pozwola sobie odebraż przywileje.", "To jest
    > nasza przyszłość, której nie będzie przez Śląsk, który utuczył się
    > za żołtymi firankami i nie chce puścić.", "Mnie do furii doprowadza to, że
    > dla paru tysięcy zdziczałych łobuzów, co to
    > nie chciało im się chodzić do szkoły i teraz nie będą mieli gdzie
    proacować,
    > bo tylko kilofem umieją machać." Wzorem A.B powinienem wzias zaczac
    bronic
    > w sadzie Slaska bo M.O. popuszcza wodze fantazji i miesza z blotem mase

    Ja już widziałem, jak oni uczciwie pracują. Pracowali tak tymi pałami na
    kaskach policjantów, że aż furczało. I nieźle się tez zamchali z tymi
    koktaliami mołotowa i kamieniami, kawałkami bruku. No i niezle sie
    naprawcowali juz w tych autonusach chyba ( na koszt kopalnie nota bene),
    tak, że niektórzy to ledwo stali na nogach. Nazywam sprawy po imieniu. Niech
    sobie kazdy pracuje, jak chce, ale nie na koszt reszty społeczeństwa. I
    niech nie demoluje miasta a przede wszystkim swojego bestialstwa niech nie
    wyladowuje na biednych chlopakach z Policji.

    - Górnictwo ciągnie dotacje. Do tej pory było to 32-34 miliardy, szykuje się
    kolejne 12. Jeśli mówisz, że to nieprawda, to albo nie wiesz, albo co gorsza
    kłamiesz.

    - Górnictwo w obronie tego stanu rzeczy używa brutalnej przemocy wobec
    państwa i jego przedstawicieli.

    I teraz powiedz, gdzie tu jakieś oczernianie?

    > Zapominajac przy tym ze nie tylko gornicy walcza
    > o swoje ...

    Niczego nie zapominam, Jak się zgłosi tu pacjent broniący rolników, to
    dostanie mu się tak samo. Po prostu umiem trzymac się tematu.

    > Jednak ciagla nagonka na ludzi zyjacych z pracy swoich rak budzi
    > powoli litosc nad "wyksztalconymi, inteligentnymi" pracownikami umyslowymi

    Typowa dla roboli pogarda dla ludzi wykształconych widać jest Ci bliska.
    Coż - wypada mi złozyć wyrazy współczucia, że nie mogłeś odebrać porządnego
    wykształcenia, które niewątpliie ułatwiłoby Ci zrozumienie skomplikowanych
    kwestii natury ekonomicznej i prawnej.

    Nikt nie prowadzi nagonki na ludzi uczciwie zarabiających pracą swych rąk.
    Rozmawiamy i ile pamiętam o terrorystach, którzy wymuszają na biednym kraju
    kontynuowanie strumienia dotacji dla swoich nierentownych miejsc pracy. Czyż
    nie?

    Ale może mi jeszcz wytłumacz, co sie dzieje w głowie takiej osoby, która
    "lituje się" nad kimś, kto guruje nad nim kultura i wykształceniem? Bardzo
    mnie to zawsze fascynowało, jakie procesy wyparcia i samooszukiwania
    zachodzą w takim umyśle (???).

    > Tylko powiedz mi co ta praca umyslowa zrobilaby bez fizycznych ?

    He? Boże - nie umiesz sie choc w zarysach trzymac tematu?

    > Nikt niechce windowac cen w gore ...

    A czego Ty włąsciwie chcesz? Czy sam wiesz?

    --
    Depi.