  • Data: 2003-11-10 23:49:08
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: "Flashi" <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bop2b4$24h$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Nawet zakładając, że jesteśmy równie mądrzy i równie dużo wiemy o
    ekonomii, co jest założeniem
    > dość ryzykownym, to jednak za moim stanowiskiem stoi cały legion
    > ekonomicznych autorytetów,

    No wlasciwie sie zgodze ... Gowna wpieprzaja miliardy much, a jakos Cie do
    niego nie ciagnie ... wiec nie zaslaniaj sie legionem ekonomicznych
    autorytetow...

    Ale jak chcesz tak to oki :
    Urzednicy warszawki siedza na swoich dupach i wlasciwie nic nie robia w
    kierunku jakiejkolwiek poprawy finansow... (wiem wiem czesci z nich
    wybierana jest w wyborach, ale czesc jednak nagle znajduje sie na wysokich
    stanowiskach bo mialo kolesi ktorzy mieli koleci ... na podworku polskim Ci
    to nie przeszkadza a na Slasku bardzo ? )
    Na miejsce kazdego rozwiazanego urzedu komisji powstawaja nowe w ktorych
    liczba zatrudnionych rzadko jest mniejsza niz poczatkowy stan ...
    Dodatkowo ta banda darmozjadow ciagnie na lewo i prawo prezenty od lobbingu
    (teraz to tak ladnie sie nazywa, a to zwykla lapowa)

    Powiedz to nam co tak naprawde Ty wytwarzasz ? Pracujesz rekami i zasuwasz
    zeby jakis urzedasek mogl podkrecic swoja klime ? A moze sprzatasz po
    umyslowych pracownikach swojego urzedu ? Nie mowie ze za to nie dostaja oni
    kasy ... jednak uwlaczanie takiej pracy to jakas paranoja ...

    rozprawianie nad wyzszoscia pracy fiz nad umyslowa i odwrotnie jest
    sliskie... i nie wiem czy "filozoficznie rozwiazywalne" Jednak u Ciebie
    widze ze czlowiek pracujacy rekami jest debilem albo scierwem (tak nie
    napisales) a umyslowy to wyzszy stopien czlowieczenstwa

    Myslisz ze Polska potrzebuje okolo 360 000 urzednikow ? ich liczba wzrasta z
    roku na rok ? ale czy przy tym poprawia sie jakosc obslugi ?
    Jak myslisz ile to jest forsy ? Niepotrzebnie wydanej ...

    > a za stanowiskiem przeciwnym stoi pijana tłuszcza
    > z trzonkami łopat i koktailami Mołotowa. Coś Ci to mówi?

    A jak robili takie cos stoczniowcy to byles za nimi ?
    A moze jak taksowkarze zablokowali warszawe to zwyczajnie olales sprawe ?
    Albo moze pielegniarki ?
    Albo rolnicy ?
    Wszystkim przyklaskiwales a gornikow nazywasz zlodziejami i opojami ?

    Jak to jest ze normalny szary czlowieczek jak zametla np 1000zl to idzie
    siedziec .... A jesli przez glupia nieprzemyslana decyzje urzednika stracone
    zostana miliony to przechodzi sie nad tym do porzadku dziennego ?
    Dlaczego mozna nekac biznesmenow doprowadzajac ich firmy do strat ... np jak
    bylo z Kluska od Optimusa chlopu zrujnowali zdrowie i zmusili praktycznie do
    sprzedazy firmy bezprawnie i NIKT za to nie beknal !!!! Oczywscie urzednicy
    z US wzieli kase "za wykrycie afery".

    Zastanow sie czlowieku troche ... Myslisz ze jak robisz umyslowo to masz
    monopol na wiedze i madrosc ?
    Dlaczego to uwazasz ze za moim slowami stoja zrozpaczeni ludzie ktorym jakis
    urzednik ma zamiar odebrac zrodlo chleba ?
    Wielu specjalistow z dziedziny ekonomi zgadza sie jednak z moim zdaniem ...
    Ze gornitwo w Polsce poza przynoszeniem jak Ty to mowisz kosztow ... i
    oprocz jak to napisales okradania Polski przynosi kozysci.
    Ograniczenie wydobycia zgadzam sie pozwoli na podniesienie sie polskiego
    gornictwa z zapasci ... Jednak ta zapasc nie jest spowodowana tylko i
    wylacznie przez Slask ... duza czesc winy za to spada na nieudolne kierownia

    Co do wydumanych zarzutow nt zarobkow to zastanow sie kto powinien wiecej
    zarobic ? A raczej kto przynosi wiekszy dochod (tak tak wiem gornik nie
    przynosi dochodu) ?
    Robotnik ktory wytwarza czesto z narazeniem zdrowie czy urzednik ktory za
    nic nie odpowiada?...