  • Data: 2003-11-11 15:30:49
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Flashi" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:bop71d$3t2$1@korweta.task.gda.pl...

    > Bajzel jest w calej Polsce... Ale jak widac najbardziej denerwuje Cie on
    na
    > Slasku ...

    Bo o nim teraz mówimy i nigdzie nie jest on tak skoncentrowany. Rolnictwo
    choćby jest wszędzie. Gónictwo tylko na ślasku.

    > prawo prawem a ilosc urzednikow to juz inna sprawa, prawda ?

    Jezu... Ale jak to sie ma do czegokolwiek??? Czy Ty sam widzisz w tych
    swoich rzucanych ni z gruszki ni z pietruszki stwierdzeniach jakis logiczny
    ciag???

    > To przemysl sprawe :
    > restauracja ile ma kontroli z sanepidu, strazy, policji, US, czy innych
    > kontroli ?

    Duzo!

    > Niestety jest tak ze wzorem reszty Polski aparat urzedniczy w Urzedach
    > Gorniczych jest tak wielki ze starczal na wszystkie kopalnie ... teraz
    wielu
    > kopalni niema ale urzednicy zostali ... regulowane prawem jest to ilu ich
    ma
    > byc. Kiedy moga zrobic kontrole itd... Jednak zeby to prawo zmienic
    potrzeba
    > impuslu z gory ... Jesli gora zachowuje sie podobnie to po co cos zmieniac
    ?

    No ale co z tego? Co to ma do rzeczy???

    > Nie rozwadniam. Chodzi mi tylko o to ze jak ma byc u nas lepiej jesli
    reszta
    > Polski dusi sie pod nimi ?

    Do reszty Polski nikt nie dopłaca. Do Was owszem.

    > tymi ze nie mozesz wywalic na pysk czlowieka ktory : jest na chorobowym
    > jesli przepracowal iles tam czasu, ze nie mozesz rozwiazac umowy o prace
    bez
    > dodatkowych kosztow, przedluzanych czesto przez chorobowe ... jest duzo
    > mozliwosci wykozystania prawa do jego przekrecania...

    Jasne, ale są to zdobycze związkowe których nie dadzą sobie wyrwać, bo znów
    najada Warszawę, prawda? Zdecyduj się chłopie po czyjej jesteś stronie, bo
    jak już pisałem gdzie indziej wykazujesz daleko posuniętą niekonsekwencje.
    Ogólnie jesteś liberalny tylko jak chodzi o górników to nagle przchodzisz na
    skrajny etatyzm. Czyli po prostu przemawia przez ciebie Śląsko-górniczy
    szowiznim.

    > Zostawione same przy zrozumieniu tego ze wzrost ceny wegla (bo tak odrazu
    > nie sprowadzisz wymaganej ilosci wegla zza granicy) spowoduje wzrost cen
    > energi i w innych dziedzinach

    Wzrost ceny węgla to Twój wymysł i tylko Twoj. To sa rojenia. To zwykła
    brednia.

    > Narzucone zostaly one w minionym ustroju jednak trzymane mocno sa przez
    > prawo ktore bylo w tamtych czasach ustalane...
    > Oczywiscie zmienic to sie da ... Z pomoca ...

    Trzymane przez WAS!!!! Ślaska trzyma ten socjalizm kolego!!!

    Nawet

    > A mnie wstyd tego ze czlowiek ponoc wyksztalcony na jakiego pozujesz i
    > zapewne jestes mowi rzeczy typu : Slask okrada Polske :(

    No tak - bo pijany tłum katujący stóżów prawa Cie nie wzrusza prawda? Tylko
    Twoj szowinizm sie burzy, jak ktos Twojego świętego Ślaska ruszy? Dlatego
    móiwe, że Wy już zatraciliści poczucie bycia Polakami. Dobro Polski się juz
    nie liczy - byleby strumien forsy płynał na Śłąsk, prawda?

    Co do meritum - jeśli szwaczka w Łodzi wyrzucana jest na ulicę i dostaje
    kopa na drogę, a górnik na Śląsku dostaje 70 tys. złotych, bo inaczej
    przyjedzie demolować i bic się z policją, to co to jest?!?!? Pytam Cie - co
    to jest?!?!? Poprawka - to nie kradzież. TO ROZBÓJ!!!

    > tylko
    >
    > Pozwolcie im na to ...

    Hahahahaha!!!! Ktos broni kopalniom upadać tak? Wbrew im chęciom szczerym???
    Boże - naprawde nie rozumiem jak ty funkcjonujesz z tak dalece zaburzonym
    poczuciem rzezcywistosci.

    Depi.