  • Data: 2003-11-11 23:28:14
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: "Flashi" <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:boqugd$nal$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nikim się nie zasłaniam. A Ty porównując profesorów ekonomii do much wp...
    > g... sam sobie wystawiasz świadectwo. Po raz kolejny zresztą.

    To Ty sie zaslaniales wiekoszscia ...

    > A to mi jeszcze wytłumacz, no nie rozumiem skłądni tego zdania - o co
    > chodzi?

    od kilku postow uwlaczasz ludziom pracujacym fizycznie ... o to chodzi ...

    > Nikt nie zamierze tu nad tym filozofować, bo to nie ma nic do rzeczy. Tak
    > tylko zadam Ci pytanie pomocnicze, jak długo trzeba się kształcić, aby
    > zostac węglokopem a ile, żeby zostać prawnikiem. Powinno dać Ci to troche
    do
    > myslenia, choć mówiąc szczerze nie pokładam już w Twoim myśleniu wielkich
    > nadziei.

    Hmmmm mowisz ile trzeba sie ksztalcic zeby zostac weglokopem ? Czlowieku
    znowu obrazasz uczciwych ludzi...
    Ty naprawde nie rozumiesz jak dziala gornictwo ? Dla ciebie gornictwo to
    tylko pracownik fizyczny ? Tylko ten jak piszesz obrazliwie weglokop ?
    Pamietaj ze gornictwo to takze cala rzesza wyksztalconych ludzi ... Tylko ze
    aby zostac dozorem to trzeba wykazac sie doswiadczeniem ... A prawnik to co
    ? Odrazu po aplikacji moze prowadzic sprawy... bez jakiegokolwiek
    doswiadczenia ...

    > Skoro wiesz, że tak nie napisałem, to po co wypisujesz te bzdury? Zaczynam
    > już nawet wątpić w integralność Twojej osobowości. Może zechcesz wycofać
    > oszczerstwo i przeprosić?

    Napisales ze jest debilem... z dalszych twoich wypowiedzi mozna wywnioskowac
    ze ludzi pracujacych fizycznie traktujesz jak podczlowieka ... bo przeciez
    przewyzszasz go "kultura" "wyksztalceniem" ...

    > Umysłowy to wyższy stopień umysłowośći. Na człowieczeństwo jeszcze składa
    > się pare innych rzeczy. Np. kultura osobista. Ale w sumie w Waszych
    stronacg
    > to chyba towar deficytowy.

    I znowu pokazujesz ta swoja "kulture osobista"