  • Data: 2003-11-11 15:39:23
    Temat: kompletne juz OT
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Flashi" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:bop9e7$fcl$1@korweta.task.gda.pl...

    > To nie jest pogarda ... Pogarda to wymysl ludzi wyksztalconych
    niezapominaj
    > o tym ...

    Czyzby? To że potrafią ją nazwać nie znaczy ze ja wymyslili. Jakich jeszcze
    wyzszych uczuc brakuje ludziom prostym Twoim zdaniem?

    > Zachodza proste procesy jesli ktos taki uwaza ze mozna GOROWAC nad kims
    > wyksztalceniem i kultura to znaczy ze tej kultury zbyt duzo niema ...

    Ha ha ha! Czyżby? Skąd bierzesz takie zlote mysli? To czym jeszcze nie mozna
    gorowac? Wedlug Ciebie zapewne inteligencja, bo jak ktos mysli, ze jest
    madrzesjzy, to dowodzi jego glupoty? Tak?

    > Lituje sie nad glupcami ktorzy mysla ze jak ktos robi fizycznie to jest
    > tepy.

    Tępy jest tylko ten który jest tępy. Rodzaj wykonywanej pracy nie ma
    absolutnie nic do tego ( vide chocby opozycjonisci zmuszani do pracy
    fizycznej za komuny ). Ty osbie cos uroiles znowu chyba. Ale jak chcesz to
    sie nad kims lituj - to pozytywne uczucie.

    > Chce wyplewic takich zadufanych w swoja UMYSLOWOSC ludzi ktorzy chyba z
    > zawisci ze ktos moze zarabiac wiecej pracujac ciezej od niego mowi
    debilizmy
    > w stylu : "Slask okrada Polska", albo "Ale mamy terrorystów przeciw sobie,
    > którzy prędzej rozwalą państwo w drzazgi niz pozwola sobie odebraż
    > przywileje",

    Pomijam Twoje wulgaryzmu, bo widac tak wygląda ta kultura, którą sobie buzie
    wycierasz powyżej. Powiedz tylko, które z tych twierdzeń jest nieprawdziwe.
    Podpowiem, aby porzejrzal gazety z ostatnich dni, gdzie buzdet kopsnal 400
    mln dla górnictwa a szpitale sie zamykaja bo nie maja za co leczyc. A potem
    pomysl. jesli umiesz.

    > Taki byl ton moich wypowiedzi ...

    Ton twoich wypowiedzi jest niezmiennie wulgarny.

    > Gadanie ze Slask okrada Polske jest wierutna bzdura.

    I to jest dopiero bzdura. Oczywiscie chyba, ze sadzisz, ze to sie Slaskowi
    nalezy. Ale lepiej idz to wytlumacz lodzkiej przadce, slupskiemu
    pegeerowcowi itp itd

    To włąsnie ta wyjatkowa wpost pogarda dla reszty kraju, reszty Polaków i
    święte przeświadczenia, że NAM się należy, bo MY to jest eśmy ŚLĄSK, brzydzi
    mnie i doprowadza do szału.

    --
    Depi.