    From: "Flashi" <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Date: Tue, 11 Nov 2003 00:18:03 +0100

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bop483$b0s$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Straciło górnictwo na tym, że jest za dużo kopaln co fedrują za dużo
    węgla.
    > Kiedy wreszcie zaakceptujesz ten prosty fakt? Broniąc kopaln strzelacie
    > sobie w stope, bo w ten sposob nigdy nie beda rentowne i w koncu padna
    > wszystkie i wtedy zisci sie Twoj czarny scenariusz o kupowaniu całego
    węgla
    > za granicą, Tylko ze to bedzei wina GÓRNIKÓW i ich popleczników Twojego
    > pokroju.

    Jezy zes sie uczepil dziwnej mysli ze ja gdzies napisalem ze wszystkie
    kopalnie trzeba utrzymac ... nigdzie tego nie napisalem ...

    > ???
    >
    > Duh... Jeśli mówisz - nie zamykac, to znaczy zachować. Z elementarną
    logiką
    > tez masz kłopot? Kazda, ktora wytypuja do zamkniecie jest oczywiscie
    > wspaniala i nalezy koniecznie ja utrzymac, nawet za cene zycia i zdrowia
    > policjantow. No to jak? Wskaz moze jakas do zamkniecia.

    No nie znowu zes sie uczepil mojego nieistniejacego zdania ze wszystkie
    kopalnie musza istniec ... :(

    > A dlaczego niby chcesz zamykać elektrownie? Zamykamy kopalnie, to
    wszystko.

    ehhh bez wegla z Polski bez wegla do ktorego doplacasz nie bedzie na polskim
    rynku wegla ktory pozwolilby utrzymac cene energii na poziomie jaki jest
    teraz ...
    powiesz zapewne ze kupisz gdzies indziej ... widze ze nie kapujesz ciagle