  • 1. Data: 2004-01-18 11:08:53
    Temat: Oferta pracy !!! Jak robić pieniądze w internecie
    Od: Dziku <d...@w...pl>

    Proponuje dobra prace w domu, potrzebny jest tylko dostęp do komputera i internetu
    nie jest to żadna bajka polegajaca na klikanie w jakies banery wystarczy że
    popracujesz 30 minut dziennie i zysk masz pewny. Na tym nie da się stracić.
    Jesli chcesz wiedzieć więcej na ten temat pisz pod d...@w...pl
    Pozdrawiam i zapraszam do współpracy!
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-01-18 11:24:45
    Temat: Re: Oferta pracy !!! Jak robić pieniądze w internecie
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Dziku napisał/a:
    PLONK spamerze!!!

  • 3. Data: 2004-01-18 12:06:14
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Dziku" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wystarczy że popracujesz 30 minut dziennie i zysk masz pewny. Na tym nie da

    Wiec pisze
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl

    Myślę, że teraz dostaniesz dużo wiagry i przedluzania penisa.

    --
    SQLwysyn

  • 4. Data: 2004-01-18 13:21:04
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "SQLwysyn" kemenangan <18 sty 2004> menyalin :
    Heheh, dolaczam sie do zyczen. :))

    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl d...@w...pl
    d...@w...pl d...@w...pl

  • 5. Data: 2004-01-18 15:18:41
    Od: "Igon" <h...@p...xo.pl_WieszCoZTymZrobic>

    To jest spam, i ta praca to jak znam życie będzie też tyczyła się spamu. A
    wg. polskiego prawa spam jest nielegalny i każdy go rozsyłający popełnia
    przestępstwo.

    Pozdrawiam,
    Igon

  • 6. Data: 2004-01-18 18:58:19
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Igon" <h...@p...xo.pl_WieszCoZTymZrobic> niebacznie
    popelnil news:bue84g$9n3$1@news.onet.pl:

    > To jest spam, i ta praca to jak znam życie będzie też tyczyła
    > się spamu. A wg. polskiego prawa spam jest nielegalny i każdy go
    > rozsyłający popełnia przestępstwo.
    Podstawa prawna?

    --
    pozdro
    poreba

  • 7. Data: 2004-01-18 19:19:14
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > Podstawa prawna?

    http://ks.sejm.gov.pl:8010/proc4/ustawy/409_u.htm
    Rozdział 5
    Przepisy karne
    Art. 24.
    1. Kto przesyła za pomocą środków komunikacji elektronicznej niezamówione
    informacje handlowe, podlega karze grzywny.
    2. Ściganie wykroczenia, o którym mowa w ust. 1, następuje na wniosek
    pokrzywdzonego.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    (...) pogoda nie jest tu najgorsza. W tamtym tygodniu padało tylko

  • 8. Data: 2004-01-18 19:44:52
    Od: "Igon" <h...@p...xo.pl_WieszCoZTymZrobic>

    Wow, muszę przyznać, że imponuje mi Państwa wiedza na temat prawa i zasobów
    internetu. Ja w życiu niebyłbym w stanie podać tak dokładnie podstawy
    prawnej.

    Mam jedno pytanie: czy spam na grupy dyskusyjne (tak jak pierwotny post) też
    jest objęty tą ustawą?

    Pozdrawiam,
    Igon

  • 9. Data: 2004-01-19 04:19:50
    Temat: Re: Oferta pracy !!! Jak robić pieni?dze w internecie
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Igon napisał/a:
    >Mam jedno pytanie: czy spam na grupy dyskusyjne (tak jak pierwotny post) też
    >jest objęty tą ustawą?
    Owszem, bo pisze się o "środkach komunikacji elektronicznej", a nie o
    "poczcie elektronicznej". Tak więc np. spam via GG też pod to podchodzi.

  • 10. Data: 2004-01-19 07:23:48
    Od: "Marcin S." <t...@x...pl>

    Uzytkownik Artur Drzewiecki
    <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>, nasmolil w wiadomosci

    > Owszem, bo pisze się o "środkach komunikacji elektronicznej", a nie o
    > "poczcie elektronicznej". Tak więc np. spam via GG też pod to podchodzi.

    A moim zdaniem nie. Gdyz wtedy spokojnie moglbym wytoczyc Tobie pozew gdyz
    nie zamawialem tej tresci co napisales ;) Grupy dyskusyjne z zasady sa takim
    miejscem gdzie przesyla sie niezamowione tresci. Aaaa i jeszcze w dodatku to
    Ty sciagasz ow spam. Nikt na sile na Twoje prywatne konto pocztowe tego nie
    wysyla. Wiec IMHO teza o grupach dyskusyjnych jest do podwazenia.

    Marcin