  • Data: 2003-10-07 18:33:37
    Temat: Re: Oferta pracy - 1000 pln brutto - ILE NA RĘKĘ ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "diodka" <d...@e...pl> wrote in message
    news:bluh9m$s61$1@zeus.man.szczecin.pl...
    > a teraz ciekawostka ;))
    > sprawdzilam w podanych linkach do kalkulatorow ;)
    > oto wyniki dla 1000 zl :))
    >
    > NETTO PODATEK UBEZP.ZDR ZUS pracow
    > 719.57 28,3 65,03 187,1 ----->wg
    > http://panorama.infor.pl/kalkulatory/wynagrodzen.php
    >
    > 721,60 26,26 65,04 187,10 ----->wg
    > http://www.bankier.pl/narzedzia/kalkulatory/placowy/
    >
    > wiec pomijajac fakt ze nie jest to pl.rec.podatki :) to moze ktos wie skad
    > sie wziela ta roznica na podatku i zdrowiu?:)
    > 2 zlote to w koncu dosc duza roznica ;)))

    bankier źle liczy :)
    zaliczkę na podatek oraz podstawy odpowiednio się zaokrągla, a oni
    najwyraźniej o tym zapomnieli

    poza tym mam wrażenie, że nie uaktualnili kwoty wolnej - ale źródeł nie
    widziałem więc nie wiem

    można łatwo sprawdzić czy dobrze podaje infor czy bankier - na własnym
    koncie i umowie o pracę :)))))

    --
    pozdrawiam
    plusz