1. Data: 2003-10-07 10:43:05
Temat:Oferta pracy - 1000 pln brutto - ILE NA RĘKĘ ?
Od:"Dominik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile otrzymam na reke pod koniecmiesiaca i jakie jestnajniższe wynagrodzneie w
kraju teraz.

Dziekuje

2. Data: 2003-10-07 11:05:49
Temat:Re: Oferta pracy - 1000 pln brutto - ILE NA RĘKĘ ?
Od:"Neko" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik" <p...@p...onet.pl> napisał

> Ile otrzymam na reke pod koniecmiesiaca i jakie jestnajniższe
wynagrodzneie w
> kraju teraz.

Mniej wiecej to jest wlasnie najnizsza krajowa :(

550-600 dostaniesz na reke niestety :(
Ale niech to ktos dokladniej wyliczy.

Neko

3. Data: 2003-10-07 11:14:05
Od:"" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a nie 760 jest najniższa srednia ?

4. Data: 2003-10-07 11:27:55
Od:"Wojtek" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ile otrzymam na reke pod koniecmiesiaca i jakie jestnajniższe
wynagrodzneie w
> kraju teraz.
>
> Dziekuje

700 z ogonkiem na rękę

5. Data: 2003-10-07 11:37:04
Od:"Butik" <b...@k...net.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

> 700 z ogonkiem na rękę

721,60 PLN

Pzdr

Butik

6. Data: 2003-10-07 11:42:42
Od:"Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał

> a nie 760 jest najniższa srednia ?

Netto? Raczej nie.

Neko

7. Data: 2003-10-07 11:43:20
Od:"Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Butik" <b...@k...net.pl.NOSPAM> napisał

> 721,60 PLN

Jak to wyliczyles? Cholera, pomylilem sie o 100 zl :(

Neko

8. Data: 2003-10-07 11:48:57
Od:"" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Butik" <b...@k...net.pl.NOSPAM> napisał

> Jak to wyliczyles? Cholera, pomylilem sie o 100 zl :(
>
> Neko

TO W KONCU ile 821,60 ??
i ile to minimalne wynosi na dzien dzisiejszy ?

9. Data: 2003-10-07 12:05:14
Od:"Butik" <b...@k...net.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> napisał w wiadomości

> Jak to wyliczyles? Cholera, pomylilem sie o 100 zl :(

http://www.bankier.pl/narzedzia/kalkulatory/placowy/

Pzdr

Butik

10. Data: 2003-10-07 12:09:32
Od:"HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i ile to minimalne wynosi na dzien dzisiejszy ?

Od 1 stycznie 2003 wynosi 800zl. W przyszlym roku ma wynosic 824

HaNkA