  • 11. Data: 2010-08-03 06:26:12
    Temat: Re: Odwołanie z urlopu
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Wiktor" <a...@a...pl>

    > A ja jestem ciekaw w jaki sposób dowiedziałeś się, że odwołują Cię z
    > urlopu? Przecież na urlopie nie ma się obowiązku odbierania telefonu,
    > nawet służbowego.

    W dobrej wierze pewnie odebrał

  • 12. Data: 2010-08-03 16:58:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c57b363$0$2587$65785112@news.neostrada.pl --=olo=--
    <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> pisze:

    > ale ty błyskotliwy jesteś po prostu odebrałem i tyle
    Pomyśl jaki ty błyskotliwy byłeś odbierając...
    A teraz narzekasz.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2010-08-03 17:04:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i36v6t$ant$1@news.onet.pl Wiktor <a...@a...pl> pisze:

    > na urlopie nie ma się obowiązku odbierania telefonu,
    Po co dawać pracodawcy prywatny telefon?

    > nawet służbowego.
    Po co zabierać służbowy telefon na urlop??
    Zresztą po co w ogóle mieć przy sobie służbowy telefon PO godzinach pracy?
    (tu uwaga - istnieją umowy nie skutkujące powstaniem stosunku pracy i
    wówczas ustalenia mogą odbiegać znacząco od zasad regulowanych prawem
    pracy).

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2010-08-03 18:25:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c57b416$0$19169$65785112@news.neostrada.pl --=olo=--
    <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> pisze:

    > to jest prawo pracodawcy
    Więc niech on się martwi, jak z niego skorzystać.
    Ułatwianie mu tego do pracownika nie należy.

    > (tak jak pracownika nieodbieranie telefonu),
    Nieodbieranie bywa uciążliwe i nieopłacalne.
    Można mądrzej się zabezpieczyć, ale zawsze po usłyszeniu niechcianego
    rozmówcy możesz natychmiast nacisnąć taki przycisk "rozłącz". W końcu twój
    telefon, możesz na nim naciskać co zechcesz i kiedy zechcesz, nie?

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2010-08-04 06:10:53
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    >W wiadomości news:4c57b363$0$2587$65785112@news.neostrada.pl --=olo=--

    > Pomyśl jaki ty błyskotliwy byłeś odbierając...
    > A teraz narzekasz.

    haha

  • 16. Data: 2010-08-06 12:53:06
    Od: Chopin <m...@p...pl>

    W dniu 2010-08-03 19:04, Jotte pisze:
    > W wiadomości news:i36v6t$ant$1@news.onet.pl Wiktor <a...@a...pl> pisze:

    <ciach>
    > Po co zabierać służbowy telefon na urlop??
    > Zresztą po co w ogóle mieć przy sobie służbowy telefon PO godzinach pracy?
    Chociażby po to aby użyć go również w celach prywatnych :-)
    Ale jak widać, to rozwiązanie może mieć negatywne skutki...

    --
    Pozdrawiam,
    Chopin

  • 17. Data: 2010-08-06 15:43:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i3h0ji$530$1@news.onet.pl Chopin
    <m...@p...pl> pisze:

    > Chociażby po to aby użyć go również w celach prywatnych :-)
    > Ale jak widać, to rozwiązanie może mieć negatywne skutki...
    No widzicie, Frycek - samiście znaleźli własciwą odpowiedź.
    A teraz piszcie już dalej 3 balladę, piszcie, bo wydawcy czekają... :)))

    --
    Jotte